Toinen kerta toden sanoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja olemme asuneet erillään miehen kanssa pari kuukautta. Mies haluaa kovasti yrittää ja sanoo muuttuneensa ja perhe on kaikki kaikessa. Onko meillä mahdollisuuksia, voiko ihminen muuttua jos haluaa vai olemmeko pian taas samassa tilanteessa. onko kokemuksia vastaavasta.

Minä heitin miehen pellolle koska kyllästyin juopotteluun, ja siihen ettei ottanut vastuuta mistään. Oltiin erossa, aika vihamielisissä väleissä, 6 kuukautta, ja sitten välit alkoi lämpenemään taas ja mies muutti takas. Ehtona oli, että jätti alkoholin pois kokonaan, minkä on tehnyt. Sanoin vaan että jos haluaa juoda, niin saa pysyä poissa sitten. Muutenkin on todella yrittänyt muuttaa tapansa, ja viimeiset 6 kk on mennyt hyvin. Kyllä tulevaisuu näyttää aika positiiviselta, jos näin jatketaan, mutta ikinä en pysty 100% luottamaan, mikä tietysti on ollut sellainen mietiskelyn paikka. Mutta olen tullut siihen lopputulokseen, että perhe on onnellisempi näin, kuin erossa, joten pitää tehdä joitain kompromisseja, kuten sitten se, että en odota ihmeitä, vaan otan itse ison vastuun siitä, että kaikki toimii nyt ja huomenna. :)

Yhteistyössä