toinen lapsi lokakuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pinkki

Vieras
Moi!
Lueskelin tota lokakuisten pinoa ja tuntui että siellä kaikki odottaa esikoistaan. Onko ketään joka odottaisi toista (tai kolmatta). Mulla LA vasta 29.10. eli odotus vasta alussa. Vieressä leikkii tyttö 06/2004.

Meillä toinen raskaus nytten 8+6 menossa ja aijemmasta raskudesta kasoset 4vee molemmat poikia=) Ensimmäiset luomut ja tämä toinen julistettiin aluksi tuulimunaksi.. Eli juuri sopiva meidän perheeseen=)

pakko kysyä auroralta,kun katoin sun esikoisen syntymä aikaa,oletkohan sama aurora.mun pieni syntyi 03/05 ja seurailin maaliskuistenketjua ja varsinkin sinua kun meillä oli sama laskettu aika ja n. samaan aikaan oltiin myös synnytetty.
olin tosin taustajoukoissa,en kirjoitellu.nyt on pakko kirjoittaa kun,huomasin että oot raskaana,jos nyt oot sama aurora.minä oon kans raskaana la on tosin syyskuussa.

Minähän se, olin mukana Marsilaisissa heti plussauksen jälkeen. Oon kai aika vakkarikalustoa täällä jo, kröhöm...

Tuntuu kyllä tosi oudolta olla täällä taas, kun ehdin vain piipahtaa Vauvahaaveissa (tärppäsi heti) ja Vauvan hoito-palstakin on vielä ajankohtainen!

Milloin ja missä teidän esikko on syntynyt? Meillä tyttö 28.3.05 ja Naistenklinikalla oltiin.

Onnea matkaan! =)

Täällä myös yksi toista kertaa äidiksi tuleva, odotusaika 5.10. Esikoispoika on syntynyt syyskuussa 2004.

Tänään oli ensimmäinen neuvola ja yllätyksekseni tädillä oli huoneessa oikein ultralaite. Ja massusta jopa näkyi pieni katkarapu sydämensykkeineen. Wau. Harmi, että mies oli vahtimassa esikoista.

Mutta hiljaa hyvää tulee..

aurora:itse synnytin kyssillä.oikein minä näköjään muistin sinun tytön syntymäpäivän eli sama kuin mun pojalla.muistan jopa minkä nimen annoit tytöllesi.jännä miten joku jää mieleen...

No onhan täällä muitakin...
Mikä teillä on ollut olo? Mulla ei vielä tunnu missään. :) Tai oikeesti pää on vieläkin vähän sekaisin mutta se ei kai ole oire. Vielä en ole edes neuvolaan soittanut. Joka päivä apteekin ohi kävellessä tekisi mieli ostaa uusi raskaustesti ja varmistaa asia uudelleen. :)

No minä olen pikkuhiljaa totutellut tähän tilaan taas uudelleen. Edellisestä raskaudesta on sen verran vähän aikaa, että homma tuntuu aika tutulta.

Sopivasti menin töihin kuukausi sitten, joten en ehdi tätä asiaa liikaa miettimään. Täytyy ottaa mahdollisimman rennosti mahdollisimman pitkään, kun sitä ehtii sitten useamman kuukauden vielä ähkimään ison mahan kanssa. Puhumattakaan siitä ensimmäisestä puolesta vuodesta, joka odottaa tulokkaan synnyttyä..

Mutta täytyy myöntää, että ensimmäisellä neuvolakäynnillä tuntui hiukan siltä kuin olisi taas esikoinen mahassa :) Aina se on yhtä jännää nähdä masun sisäpuolelle.

Yhteistyössä