Toinen lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekaisin

Vieras
Ajatukset ovat taas niin sekaisin. Eli itse olen 27v. Mies 31v. Yhteiseloa takana 11v ja löytyy tyttö joka lähtee syksyllä kouluun. Tähän mennessä toinen lapsi ollut ihan ehdoton eiei, varsinkin mieheltä. Ja olen itse tähän sitten "sopeuttanut" itseni, koska perhettä en halua hajottaa eikä sitä toista ole pakko saada. Mutta välillä tulee selkeästi sellainen olo että entä jos kuitenkin... Mutta meillä puhutaan jo vasektomiasta. Asiasta olemme sen verran keskustelleet että mies on sitä mieltä että ei. Vasektomiaan ei silti mennyt vielä syksyllä vaikka olisi päässyt, koska jos mieli muuttuu toisen suhteen. Mutta toistaiseksi vielä ainakin ei. Hitsi, tulipas sekavaa tekstiä :)

Ajatukset ovat taas niin sekaisin. Eli itse olen 27v. Mies 31v. Yhteiseloa takana 11v ja löytyy tyttö joka lähtee syksyllä kouluun. Tähän mennessä toinen lapsi ollut ihan ehdoton eiei, varsinkin mieheltä. Ja olen itse tähän sitten "sopeuttanut" itseni, koska perhettä en halua hajottaa eikä sitä toista ole pakko saada. Mutta välillä tulee selkeästi sellainen olo että entä jos kuitenkin... Mutta meillä puhutaan jo vasektomiasta. Asiasta olemme sen verran keskustelleet että mies on sitä mieltä että ei. Vasektomiaan ei silti mennyt vielä syksyllä vaikka olisi päässyt, koska jos mieli muuttuu toisen suhteen. Mutta toistaiseksi vielä ainakin ei. Hitsi, tulipas sekavaa tekstiä :)

Kuulostaa tutulta. Samanlaiset aatoksen on olleet myös täällä. Meillä molemmilla on jo lapsia ja olimme alussa sitä mieltä ettei kumpikaan halua enää lasta. Nyt on kuitenkin molemmilla ääni muuttunu kellossa. Mullakin tosiaan sterilointi mielessä, jottei mitään "vahinkoa" pääsisi sattumaan. Tässä kuitenkin ajan myötä tuntunut tuo puoliso niin hyvältä, että voisin vaikka kuvitellakin vielä haluavani lapsen hänen kanssaan. Mitähän sitä tekis? :-)

Ei kannata vasektomiaan mennä, jos vähänkään epävarmuutta asiasta. Nuoria olette vielä ja mieli voi muuttua. Yksi lapsi on aivan ok, jos se on molempien toive.

Yhteistyössä