Toinen mies mielessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leana

Vieras
Hei,

Olen elänyt kolme vuotta avoliitossa mieheni kanssa, ja näennäsesti meillä menee paremmin kuin koskaan. Raha- ja työasiat kunnossa, sängyssäkin kulkee paremmin kuin pitkiin aikoihin.

Olin työmatkalla vieraassa kaupungissa, ja laitoin eksälleni viestin, että olen maisemissa. Hän kutsui minut istumaan kanssansa iltaa. Näin teimme, ja eksäni käyttäytyi esimerkillisesti.. Ei yrittänyt mitään. Kunnes minulla viirasi, ja lopun voi arvatakin.

Huvittavinta tässä on, että eksäni pyörii nyt ajatuksissani kokoajan, vaikka tiedän, että hänen ja minun välinen suhde ei tulisi hänenkään puolelta kuuloonsakaan. Ja kuitenkin omassa elämässä kaikki pitäisi olla hyvin.. Missä mättää?

No, enhän voinut pitää käsiäni kurissa istuessamme vierekkäin sohvalla. Loppuenlopuksi päädyimme sängyn puolelle, ja ehkä elämäni parhaan rakastelun jälkeen hän pyysi minut kainaloonsa, ja nukahdettiin siihen. Aamulla sitten aikaisin minä jatkoin matkaa, ja hän töihin.

Voipi olla, että vanha suola janottaa. Oon pelännytkin sitä jo vuosia.

Näin se vaan menee. Vaikeaa pitää kädet kurissa :) Lopputulos sänkyyn ja kunnun nussimenen. Pääasia että olitte molemmat tyytyväisiä. Eikös vaan? Ja ei tarvitsee kertoa kotona mitään. Se on ihan sinun omaa asia.
Nyt tiedät mitä olet pelkännyt vuosia. Oletko ehkäpä taas jossain vaiheessa menossa samaan suntaan :)

Jos eksälläsi on yhtään järkeä, hän pitää sinut vain panopuuna. Tietäähän tuon, että kohta olisit uuden exän kanssa sängyssä. Parhaimmillaan hajotat käyttäytymiselläsi sekä oman nykyisen suhteesi että mahdollisen exällä olevan. Luulisi ihmisten ajattelevan ylä- eikä alapäällään.

Voithan sinä kertoa miehellesi. Samalla siirrät taakkasi hänen kannettavakseen. Sinulla helpottaa, mutta helvetti pyörii hänen päässään. Itsekästä on kertoa. Kärsi itse oman omatuntosi kanssa.

Siis eksäni ei tiedä minun elävän parisuhteessa, joten se siitä.

Ja itse olen sitä mieltä, etten asiasta toiselle kerro. Halusin vain lähinnä muiden kokemuksia asiasta.

Exsasi iski sinut, jos et jo tajunnut sitä. Mies tunsi sinut eikä esittänyt päällekäyvää. Ja sinä reppana menit lankaan. Ja nyt sitten olet niin ihastunut että. Klassikkotemppu jolla kokeneemmat miehet saavat jokaisen naisen polvet notkumaan ja seuraavat viikot ovat yhtä helvettiä kun kundi on mielessä. Eiko me naiset ikinä opita? Vastaan samalla itse: ei ikinä, siksi olemme naisia.

En kai osaa esittää asiaani oikein. Siis luulen, että eksäni olisi mielummin valinnut, että EN ihastuisi häneen. Kun suhteen mahdollisuus hänenkin puolelta on olematon.

Lähinnä vaan hirvittää oman suhteen kohtalo? Tiedän pystyväni unohtamaan eksäni, ja mitä on tapahtunut.. Mutta kun kerran pettää, petänkö jatkossakin?

En kai osaa esittää asiaani oikein. Siis luulen, että eksäni olisi mielummin valinnut, että EN ihastuisi häneen. Kun suhteen mahdollisuus hänenkin puolelta on olematon.

Lähinnä vaan hirvittää oman suhteen kohtalo? Tiedän pystyväni unohtamaan eksäni, ja mitä on tapahtunut.. Mutta kun kerran pettää, petänkö jatkossakin?

Saat siitä panosta pitkäksi aikaa fantasioiden aihetta rakastellessasi miehesi kanssa. Älä edes ajattele kertovasi
miehellesi, ikinä. Siinä voit _ainoastaan_ hävitä.

Itse olen unelmoinut samanlaisesta, en tosin exän vaan toisen parisuhteessa elävän kanssa. Ideaalitilanteessa paljaalla mikä lisäisi huomattavasti tilanteen kiihottavuutta.

Et sinä välttämättä jatkossa ole valmis pettämään. Tunnet siinä kohdassa itsesi hieman paremmin ja tiedät myös, mitä siitä seuraa sinulle itsellesi tunnontuskien muodossa.

Petätkö jatkossa, sehän on sinun omista valinnoistasi kiinni. Katsoa saa, mutta ei koskea. Jokainen kokemus meitä ihmisiä toivottavsti aina hieman kasvattaa.

Yhteistyössä