Toinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riippakivi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riippakivi?

Vieras
Mikä ihme siinä on, että miehen eka vaimo luulee olevansa edelleen se ainoa ja oikea vaimo ja minä olen vain joku toinen nainen, salarakas, vähäpätöinen kakkonen?
Pelkään, että mies ajattelee samoin ja viestittää sanattomasti tietoa minulle. Kieltää tämän, mutta teot puhuvat muuta.

Exällä on uusi mies, mutta haluaa kai pitää edelleen oven avoinna entiseenkin. Olen selvästi tiellä, enkä tiedä mitä tehdä. Katselen nyt aktiivisesti myytäviä asuntoja kun en muutakaan keksi.

Alkuperäinen kirjoittaja riippakivi?:
Mikä ihme siinä on, että miehen eka vaimo luulee olevansa edelleen se ainoa ja oikea vaimo ja minä olen vain joku toinen nainen, salarakas, vähäpätöinen kakkonen?
Pelkään, että mies ajattelee samoin ja viestittää sanattomasti tietoa minulle. Kieltää tämän, mutta teot puhuvat muuta.

Exällä on uusi mies, mutta haluaa kai pitää edelleen oven avoinna entiseenkin. Olen selvästi tiellä, enkä tiedä mitä tehdä. Katselen nyt aktiivisesti myytäviä asuntoja kun en muutakaan keksi.

Yritätkö asunnolla lahjoa exän? Me exät emme ole niin helposti lahjottavia!

Yritän hilata pikkuhiljaa tavarani ja takamukseni pois lopullisesti exän tieltä, siksi katselen asuntoja.

Hilata pikkuhiljaa takamuksesi, taitaa olla melkoinen takamus. Ei taida metri kertaa metri riittää?

Nyt en ymmärrä, yrität hilata takamuksesi ja tavarasi pois exän tieltä? Siis asutko sinä miehesi ja hänen ex-vaimon luona? Nyt ei ymmärrä ollenkaan.

En tietenkään asu missään kimppataloudessa. Tarkoitin sitä, että sitten exällä on tila tulla takaisin, kun häivyn. Ja se häipyminen kuvioista tuntuu aina vaan mukavammalle tämän jatkuvan pahan olon sijaan.

Minun takamukseni on kyllä pienempi kuin exän eli se on helpompi hilata paikasta toiseen. Viisaampi väistyy vai mitä?

En tietenkään asu missään kimppataloudessa. Tarkoitin sitä, että sitten exällä on tila tulla takaisin, kun häivyn. Ja se häipyminen kuvioista tuntuu aina vaan mukavammalle tämän jatkuvan pahan olon sijaan.

Nämä on jonkun pilailija provon tekstiä. En ajattele ollenkaan näin!
Minä vetäydyn nyt tästä keskustelusta!
Kaikki mitä tämän jälkeen täällä "minun nimissäni" kirjoitetaan on jonkun muun tekstiä!

Alkuperäinen kirjoittaja AITO riippakivi:
Minun takamukseni on kyllä pienempi kuin exän eli se on helpompi hilata paikasta toiseen. Viisaampi väistyy vai mitä?

Nämä on jonkun pilailija provon tekstiä. En ajattele ollenkaan näin!
Minä vetäydyn nyt tästä keskustelusta!
Kaikki mitä tämän jälkeen täällä "minun nimissäni" kirjoitetaan on jonkun muun tekstiä!

Taidat olla melkoisen sekopää AITO, pysyttele pois keskustelusta, johon sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, kiitos!

Täällä riuhuu nyt joku superTROLLI tai kaksikin! Taitavat trollit keskenään kinata:) Voi kun tämäkin hyvä palsta pilataan. No minä en kommentoi muutamaan päivään ehkä keskustelua voidaan sitten jatkaa paremmissa fiiliksissä!

Minä tuossa tilanteessa myös lähtisin ja sanoisin miehelle, että selvitä ensin entinen suhde ja katsotaan vaikka vuoden päästä, missä mennään.

Ihan turhaa kärsimystä jäädä katsomaan, pääseekö mies entisesta yli vai ei. Mutta tämä on vain minun kokemukseni vastaavasta tilanteesta. Mies palasi exänsä helmoihin ja minä jatkoin elämääni.

Ja eihän tuossa edes ole kyseessä ns. toinen nainen vaan tavallinen parisuhdetta aloitteleva henkilö, jonka kumppanilla on vielä entinen parisuhde käsittelemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Asiallisesti:
Ja eihän tuossa edes ole kyseessä ns. toinen nainen vaan tavallinen parisuhdetta aloitteleva henkilö, jonka kumppanilla on vielä entinen parisuhde käsittelemättä.

Sitä tässä ihmettelenkin, että miten kauan voi viedä entisestä selviäminen. Ovat eronneet jo 9 v. sitten, mutta mies edelleen oireilee. Luulin muuta aluksi, mutta totuus on läpsähtänyt naamalleni koko karuudessaan.
Kaikkiin ongelmiin olen syyllinen minä, vaikka ex tunkee koko ajan elämäämme. Minun pitäisi se vain sietää, miehen mielestä. Hänellä ei ole kanttia vetää rajoja eikä salli minunkaan sitä tehdä.

Tänne palstalle on pesiytynyt näköjään jos jonkunlaista trollia viime aikoina! Ei ole tämä ketju ainoa, jossa aloittajan nimimerkillä yksi tai useampi tehtailee ihan päättömiä juttuja. Ei viitsi kohta enää edes lukea täältä mitään, saati sitten kirjoitella!

Alkuperäinen kirjoittaja olipa ketju taas kerran:
Tänne palstalle on pesiytynyt näköjään jos jonkunlaista trollia viime aikoina! Ei ole tämä ketju ainoa, jossa aloittajan nimimerkillä yksi tai useampi tehtailee ihan päättömiä juttuja. Ei viitsi kohta enää edes lukea täältä mitään, saati sitten kirjoitella!

Eli sinä itse, tehtailet samanlaisia vastauksia joka keskusteluun.
Onneksi täällä on iso veli, joka poistanee sinut mahdollisimman pian.
Ota lääkityksesi ja mene lenkille.

Yhteistyössä