Toinen nainenko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tintti

Vieras
Olinpahan tänään kihlattuni kanssa hänen kantapubissaan. Istuimme kahden pöydässä ja sitten erä Kristiina (jonka kanssa miehelläni ei kuulemma ole mitään ollutkaan, vain kerran hän on nukkunut mieheni luona) matkalla naisten vessaan tuli mieheni luo ja suuteli tämän poskea pusipusipusi-siis oikein intensiivisti ja sanoi ""hei kulta"". Sitten hän meni naistenhuoneeseen ja takaisin tullessaan taas suuteli mieheni posken täyteen huulipunajälkiä ja sanoi ""koita pärjätä"". Olenko täysin uuno vai pettääkö mieheni minua?

Ai niin, olin jo aiemmin illalla ihmetellyt, miksi tämä Kristiina tuijottaa minua omituisesti (ei ollut ensimmäinen kerta). Kysyin mieheni parhaalta ystävältä Juhalta, mitä tuo Kristiina oikein haluaa mieheltäni. Juha kysyi, että hän voi kertoa, jos mieheni antaa luvan. Mieheni ei antanut lupaa eli en saanut tietää mitä Juhalla olisi ollut kerrottavana. Sitten kun uhkasin mennä kysymään Kristiinalta itseltään, mitä heidän välillään oli tapahtunut, mieheni kertoi, että oli pannut Kristiinaa silloin kun Kristiina oli ""vain nukkunut hänen sängyssään"". Ja että Kristiina oli ollut sängyssä tosi lahna.

no se kristiina haluaa sun miestä, ja niil on ollu seksisuhde. jätä se sika, tai jos rakastatte toisianne hulluna ja luotat mieheesi, niin luo vain ylimielisiä katseita tähän pimatsuun, koska sä olet se jota hänen haluamansa mies rakastaa. ja sekös pelkkää seksisuhdenaista kyrsii!

Miehesi on pannut sitä naista ja kiinnostus saattaa edelleen olla molemminpuolista, koska hän kielsi asian. Jos uskot hänen valheensa niin hän saa vapaammat kädet puuhailla kyseisen Kristiinan kanssa edelleen, kun sinä et ymmärrä epäillä.

Siinä vaiheessa, kun Juha tuli mukaan kuvioihin, aloin epäilemään koko juttua...

MUTTA, menepä sanomaan Kristiinalle se mitä miehesi sanoi lahnoista hänen sängyssään.

Kysy Kristiinalta, että onko hän todella niin lahna. Luulen, että sen jälkeen hän kertoo sinulle totuuden :)

Yhteistyössä