M
"Minna"
Vieras
Onko muilla käynyt näin? Olen nyt n. rv 20 ja minun vatsani on yhtä suuri, kuin esikon kanssa rv36.. Esikon kohdalla minun raskaus vatsa alkoi kasvamaan näkyvästi vasta rv 20, tosin silloin oli vasta pienen pieni kumpu. Nyt on todella outo olo, kun olen vielä näin alussa, mutta vatsa on iso verrattuna esikon aikaan. Sen kyllä tiesin, että raskausvatsa tulee nopeammin esiin seuraavan lapsen kohdalla, kun ei tarvitse enään samalla tavalla kasvaa / venyä, kun siellä on joku jo kertaalleen ollut, mutta en odottanut ihan näin suurta vatsaa jo nyt...
Onko teillä ollut seuraava lapsi isompi? Tätä todella toivon että olisi, sillä esikon kohdalla vatsani oli pieni kuin mikä (kun olin rv36 ihmiset luuli että olin ehkä rv20-25..) ja esikko painoi alle 3kg syntyessään. Nyt on sellainen tunne, että tämä saattaisi olla sitten normaalipainoinen eikä mikään pieni ja heiveröinen. En haluaisi toista alle 3kg lasta ja katsoa, kun otetaan ne veri arvot 2 krt päivässä, ei ollut kivaa katseltavaa se.
Onko teillä ollut seuraava lapsi isompi? Tätä todella toivon että olisi, sillä esikon kohdalla vatsani oli pieni kuin mikä (kun olin rv36 ihmiset luuli että olin ehkä rv20-25..) ja esikko painoi alle 3kg syntyessään. Nyt on sellainen tunne, että tämä saattaisi olla sitten normaalipainoinen eikä mikään pieni ja heiveröinen. En haluaisi toista alle 3kg lasta ja katsoa, kun otetaan ne veri arvot 2 krt päivässä, ei ollut kivaa katseltavaa se.