F
Fleur de la Cour
Vieras
Olen siis aina ollut sitä mieltä, että lapset ovat lahja, ne otetaan vastaan jos niitä tulee. Käytin silti nuorena ehkäisyä, koska olin sitä mieltä, että lapset kuuluvat avioliittoon. No menin sitten aikanaan naimisiin ja halusin lapsen ja jouduimme tekemään työtä, että se saimme. Iloitsin asiasta kun se kohdalle osuin ja tunsin itseni voimakkaaksi, selviän kyllä ihan kaikesta. Sitten ajattelin, että perhe saa kasvaa. No se ei yrityksistä huolimatta kasvanut, joten aikanaan sitten asiat testattiin ja mieheni sperma osoittautui niin huonoksi, että ainokaisemme oli tosiaan ihme. Sitä ennen olin kärsinyt lapsettomuuskriisiä ja sitten minulta vietiin se lopullinen mahdollisuuskin. Tämän jälkeen aloin rakentaa naiseuttani uudelleen.. tai voi olla etten ollut edes koskaan naiseksi prosessissa kasvanutkaan. Olin vain tullut äidiksi, koska minulla oli pakkomielle ja tarve perheen hankintaan kun se on yhteiskunnassa tapana. Suljin lopulta kaiken perhekeskeisyyteen liittyvän pois tietoisuudestani ja rakensin jonkin sortin naiseuden joka minusta sopi minulle. Nyt havaitsin eräänä päivänä, että tunsin tunteen ensimmäistä kertaa elämässäni jolloin tunsin oksetusta ajatellessani sitä että olisin joskus raskaana. On lopullisen tuntuista ajatella, että on jo liian vanha sitten jos nyt antaa periksi, mutta toisaalta vapauttavaa todeta, että minulle on parempi että olen minä itse. En ole vain jonkun äiti vaan olen minä! Minä oikeasti koko ajan teininäkin valmistauduin vain siihen, että olen joskus äiti. Olenhan mä muutakin, onneksi ette syntyneet minulle kaikki ne syntymättömät lapset. Onneksi sain kasvaa itsekseni yksin!
Huh kun helpotti sanoa, vaikka tuo kaikki on kauheaa tekstiä!
Huh kun helpotti sanoa, vaikka tuo kaikki on kauheaa tekstiä!