Voi jumalauta, mä olen onnellinen! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harrrrmaillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harrrrmaillen

Vieras
En olisi vielä pari vuotta sitten uskonut, jos joku olisi kertonut minulle, että elämääni pöllähtää unelmieni mies jonka toisaalta tunsin jo ennestäänkin.
En olisi vielä puoli vuotta sitten uskonut, että tämä mies haluaa minut yhtä isoksi osaksi elämäänsä, kuin minä hänet..ja rakastaa pientä lastanikin kuin omaansa.
Vielä vähemmän olisin uskonut, että yhdessä toteutamme yhteisen unelmammekin..
Voi juku..tutuille ei vielä voi huudella joten vieraille sitten;

Mä olen raskaana :heart:

• Tykkää
Reactions: Pinki
Onnittelut!
Tiedän tunteen. Itsekin uskaltauduin kesällä (alkoholin avustuksella ;D ) avautumaan tunteistani yhdelle ystävälle johon olen aina ollut ihastunut, mutta kun olen pelännyt että hän on liian "korkealla" eikä ole ikinä edes katsonut minua sillä silmällä. Sit selviskin että hän on ajatellut tismalleen samalla tavalla minusta!

Se kutkuttava puristava tunne sydämessä on kyllä aivan ihana :heart:

• Tykkää
Reactions: astrolabe
heh, en tosiaan ole astrolabe :) vaikka ihana persoona onkin :heart:

Enkä niin nopea käänteissänikään,
tunnen miehen kyllä paremmin kuin hyvin..olimme useamman vuoden ystäviä ja ajauduimme vielä läheisemmiksi ystäviksi pari vuotta sitten.. :)

Kiitos onnitteluista :)

JA NIIN..elämässä voi tapahtua mitä vain, tiedän kokemuksen syvällä rintaäänellä joten heille jotka muistuttelevat josko kohta olisin kahden lapsen yh........ei siihen tarvita pettämisiä ja eroamisia, ihan vaikka puolison kuolema riittää.. tiedättekö te sen päivän jo etukäteen? :)
Ei kai kukaan tee lapsia ajattelematta mahdollisuutta jäädä heidän kanssaan yksin?

Mä olen..onnellinen :heart:

Yhteistyössä