Toiselle paikkakunnalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isi muuttaa töiden vuoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Isi muuttaa töiden vuoksi

Vieras
Moi!

Onko täällä kohtalotovereita? Miten olette selvinneet arjesta, jos mies on asunut töiden vuoksi viikot toisella paikkakunnalla ja tullut viikonlopuksi kotiin?

Meillä tämä järjestely on edessä ja kyllä jännittää, miten selviän ja jaksan kahden pienen lapsen kanssa...

Joo enhän minä tätä tilannetta uniikiksi ole sanonutkaan, sen vuoksi kysynkin kohtalotovereiden kommentteja, en vittuilijoiden. Minulle ja perheelleni tämä on iso asia ja minulle on aivan se ja sama, jos se sinua ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja örk;29305513:
Et ole mitenkään uniikissa tilanteessa... ärsyttää tämmöset aloitukset

Sinähän näet jo otsikosta kirjoituksen aiheen, joten jätä lukematta nämä sinua ärsyttävät aiheet. Ja älä kommentoi tähän mitään, kiitos.

onkos sinulla tukiverkkoa yms mahdollista hankkia hoitajaa kotiin jos alkaa tuntua että tarvitsee "omaa" aikaa. se voi tulla eteen koska on yksin viikot lasten kanssa. pidä rytmeistä kiinni ja nauti/rentoudu itse kun lapset nukkuvat. Älä vaadi liikaa kotihommilta tai itseltä tärkeää että äitillä hyvä olo niin lapsillakin. tehkää jos mahdollista ruokaa pakkaseen valmiiksi ja täydentäkää viikonloppuisin ruokavarastot...sitten vielä pystyykö mies tekemään esim 4-päiväistä viikkoa?

Etkö voi seurata perässä? Miten parisuhde kestää tuollaisen? jos olet kotona pienten kanssa niin mukaan vaan! avioliittomme alussa kuvittelin, että jos saisimme töitä eri paikoista niin mikäs siinä, jokainen toteuttakoot itseään ja nähtäis lomilla. nyt en enää näe asiaa samoin.

Yhteistyössä