Toisen ja ehkä kolmannenkin nimen kanssa tarvittais apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reetan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reetan äiti

Vieras
Heips! Nyt tarvitsisin nimi apua toiseen ja ehkä kolmannen nimen kanssa. Päädyimme Reetta nimeen, koska meistä se on kiva, tulee suvusta ja ei myöskään meistä liian yleinen. Emme haluaisi toisia nimiä suvusta. Minä ehdotin ensin omaa toistanimeä, mutta mieheni ei tykännyt ideasta. Minulla on nyt totaali Black-out aivoissa. Olemme miettineet näitä:
Reetta Eveliina, Reetta Sofianna, Reetta Alma Aliisa...
Ei mitään liian erikoisia nimiä. Jotain ehkä vähän vanhempiakin voi olla, mutta ei Mariaa,Kyllikkiä,Orvokkia,Seijaa,Ailia... Onkohan se kolmas nimi tarpeeton ?

Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

Mun mielestä kolmas nimi on turha, ymmärrän siinä tapauksessa jos halutaan toinen ja kolmas nimi sukulaisilta. Miten olis Reetta Annikki (tämä oli vaihtoehtona oman lapsen toiseksi nimeksi)?

Käviskö näistä joku:

Reetta Alma Emilia
Reetta Siiri Sofia(nna)
Reetta Ava Olivia
Reetta Elsa Eveliina
Reetta Aura Aliisa
Reetta Lumi Vanessa
Reetta Venla Vilhelmiina
Reetta Lotta Helmiina
Reetta Merituuli

Minusta ei välttämättä tarvitse kolmatta nimeä. Etenkin jos toinen nimi vähän pidempi, esim juurikin Eveliina, Annikki jne..... Tuo Reetta Eveliina kuulostaa kivalle. Meiltä löytyy Riikka Eveliina.

Mä tykkään tuosta Reetta Sofiannasta.

Kolme nimeä on vähän liikaa, mulla ensimmäisessä nimessä 4 kirjainta, toisessa 6 ja kolmannessa 8 niin eihän nuo nimet mahdu edes mihinkään virallisiin papereihin jos nimelle on varattu joku tietty määrä tilaa ( esim. ruutuja) Mun kohdalla kolmannesta nimestä puuttuu 3 viimeistä kirjainta ja näin olenkin ihan erinimnen.

Yhteistyössä