M
minävaaaa
Vieras
Eli onko teillä kotona kaappi, jossa on aina sipsiä, suklaata ja karkkia, pakkasessa aina jädeä ja kylmiössä limua?
Noita laihdutusohjelmia katsoneena, jaksan aina hämmästellä sitä, egttä kaikilla on herkkuja kotona kamalasti, meillä on kerran viikossa karkkipäivä ja käydään ne herkut sit samana päivänä hakemassa, joskus jää joku sipsipussin jämä meidän 4henkiseltä perheeltä tai karkkia kippoon, mutta ei kyllä osteta lisää ennenkuin edelliset on syöty.
Noita laihdutusohjelmia katsoneena, jaksan aina hämmästellä sitä, egttä kaikilla on herkkuja kotona kamalasti, meillä on kerran viikossa karkkipäivä ja käydään ne herkut sit samana päivänä hakemassa, joskus jää joku sipsipussin jämä meidän 4henkiseltä perheeltä tai karkkia kippoon, mutta ei kyllä osteta lisää ennenkuin edelliset on syöty.