P
prinsessamekko
Vieras
Meillä on ollut miehen kanssa häät suunnitteilla jo vuosikausia ja nyt ollaan tultu siihen tulokseen, että isot pippalota valkoisessa prinsessamekossa ei ole meidän juttu... Ajateltiinkin, että meintäisiin naimisiin ihan maistraatissa ensi kesänä ja kutsuttaisiin paikalla vain muutama ihminen (korkeintaan 10 meidän lisäksi).
Jos olette järjestäneet tällaiset "salahäät" oletteko jälkeenpäin vieneet hääseurueen syömään vai onko teillä ollut ihan jonkinlainen juhlapaikka vuokrattuna? Miten olette juhlineet pienen porukan kanssa?
Ja kuinka paljon rahaa olette tähän sijoittaneet? Kun ei isoja bileitä pidetä, niin säästettäisiin nekin rahat mieluusti vaikka häämatkaan, joten aika pieni budjetti olisi tarkoitus.
Jos olette järjestäneet tällaiset "salahäät" oletteko jälkeenpäin vieneet hääseurueen syömään vai onko teillä ollut ihan jonkinlainen juhlapaikka vuokrattuna? Miten olette juhlineet pienen porukan kanssa?
Ja kuinka paljon rahaa olette tähän sijoittaneet? Kun ei isoja bileitä pidetä, niin säästettäisiin nekin rahat mieluusti vaikka häämatkaan, joten aika pieni budjetti olisi tarkoitus.