Toisen ketjun innoittamana..pahin ruoka krapulassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itse olen todennut ettei kaurapuuro ole se paras mahdollinen vaihtoehto silloin kun nälkä yllättää.Sitä meinaan alkaa jo parin lusikallisen jälkeen yökkiä ja krapula vain pahenee entisestään.

Mitkäs muilla on ne pahimmat kokemukset?Eli mitä kannattaa välttää vaikka nälkä kurnii, mutta jääkaapissa ei pahemmin muuta ole kuin valo?

Tuli tässä hetken aikaa asiaa mietittyä mieleen vielä muutama asia jotka EI maistu krapulassa.
Yksi on tuo kahvi joka kyllä juoksuttaa vessaan todella nopeasti ja toinen jokin maitoa sisältävä kuten jugurtti.Ei vaan uppoa krapulassa, vaikka kuinka ajattelisi niiden maistuvan kuten muinakin aamuina.

Kannattaa ottaa jääkaappiin punaista maitoa. Itse asiassa jos on tullut vedettyä överit, niin kannattaa jo illalla ennen nukkumaan menoa vetää jotain syötävää, sitä pun. maitoa vitamiineja ja särkytabu, näin saa nukuttua. Aamulla sitten kun brontosaurukset on aloittaneet juhlansa vetää kaakaota sillä pun. maidolla ja sitten sitä rasvaista suolaista ruokaa ja uusi satsi pillereitä. Ja nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26030276:
minulla nyt ei krapulaa juuri koskaan ole. ehkä kerran vuodessa parissa. mutta varmaan se silli olis kaikkein kamalinta
Alkoholisteilla on tunnetusti tapana kieltää oma ongelmansa. Ota itseäsi niskasta kiinni ja hae apua, lähin AA-kerho on todennäköisesti lähempänä kuin uskotkaan.

Yhteistyössä