Toisen viestien lukeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dissapointing
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dissapointing

Vieras
Tätäkin on varmaan joskus tällä palstalla käsitelty, mutta avaudun nyt uuteen topikkiin.

Olen siis vielä aika "alkumetreillä" suhteessani, joka on kaukosuhde. Tällä miehellä on ollut takana vuoden suhde, jossa nainen ei ollut kovin luotettavan oloinen; tapaili entisiä poikaystäviä ja rakastajia, oli illallisilla, meni bileisiin aina yksin jne.
Lopulta nykyiseni siis kyllästyi tähän epäluotettavuuteen ja katkaisi suhteen.
Tätä ennen oli kanssa joku (hän on siis 35v., ja nämä kaksi ovat olleet vakavampia suhteita), joka lopulta petti häntä.

Mutta niin, asiaan. Olemme nyt kaukosuhteessa, ja vielä aika alkutaipaleella muutenkin. Juuri tajusin, että hän oli lukenut salaa erästä mailiboksiani. hän myönsi asian. Tuntuu kuin olisi vedetty matto jalkojen alta. Nyt mietin, että lukiko hän joskus ehkä tekstiviestejäni, menikö hän myös muihin sivuille missä käyn, koska salasana oli sama kaikkiin.
Luottamuksen katoaminen on ikävää, ja ikuinen epäily ja olettaminen "no kuitenkin petät" kyrsii, vaikka en ole antanut mitään aihetta! Mielestäni teko oli todella alhainen enkä itse IKINÄ voisi tehdä mitään vastaavaa.

Miten olette itse päässeet yli asiasta, kaatuiko suhde siihen vai mitä tapahtui?

Mies on "sairastunut" luottamuspulaan naisia kohtaan, onhan hänellä takanaan useita suhteita epäluotettaviin naisiin. Ole kärsivällinen ja puhu ja puhu miehen kanssa asioista.
Tiedän, miten paljon auheeton epäileminen loukkaa ihmistä, joka on perusluonteeltaan rehellinen eli siis uskollinen.
Monen pettymyksen jälkeen mies ei uskalla luottaa kehenkään naiseen, vaan se epävarmuuden peikko vaanii häntä. Siitä kertoo tämä mailiboksisi tutkailu.
Kerro suoraan, että olet aivan erilainen kuin ne edelliset naiset ja vakuutat hänet pikkuhiljaa niin, että hän uskaltaa taas luottaaa toiseen ihmiseen. Kärsivällisyyttä tarvitset, mutta se kannattaa, koska mies on mieleisesi muuten.

Aika törkeää, eri asia jos itse olisit miehelle antanut luvan lukea postejasi, mutta jos tekee niin salaa sinulta, ja sinun tunnuksillasi, on se mielestäni todella törkeää. Jos mies ei opi luottamaan sinuun, niin ei suhteestakaan tule mitään. Varsinkin jos teillä on välimatkaa, niin jos hän epäilee sinua jo suhteenne alkumetreillä pettämisestä ja ties mistä, ei tulevaisuus näytä kovin valoisalta.

Tee miehelle selväksi, että jos hän ei voi luottaa sinuun, niin parempi antaa olla, sillä et tahdo elää jatkuvan vahtivan silmän ja epäilyjen alla.

Yhteistyössä