Toisenlainen bloggausgalluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun pitää kans vielä avautua. Tässä meni kyllä uskottavuus muutamaan ihmiseen ketä luulin mukavaksi ja kivaksi. Joo, voitte olla sitä yhä,mut mun mielestä tällainen meni kyl hieman yli. Nyt tunnen myötähäpeää :ashamed:

No, kuinkas se nyt silleen?
:)

Varmasti tajuat itsekkin. Käsittääkseni olet kuitenkin fiksu ihminen tai niin sinua on ainakin kehuttu ja monesti on ihan ok tarinaa sulla. Mutta jotenkin huomaan nyt se piiloveemäisyyden kuultavan :)
No aloitus on tehty ja sille ei voi mitään,mutta käsitykset ihmisistä muuttuu hetkessä ja tämä on vaan ikävää kun se muuttuu negatiivisenpaan suuntaan.

Miksi? Mikä tuossa blogiharrastuksessa niin sanattomaksi vetää?

Eihän siinä menekkään,mutta tuosta aloituksesta menee. Voiko selvemmin olla veemäinen toiselle kuin tämä aloitus kun kerta tuli vielä mielee aijemmasta aloituksesta missä toivottiin,että näitä blogimainoksiaan ei koko ajan olisi.
No, te ette varmaan ymmärrä blogihurahtaneisella aivoillanne tätä. En tiedä,mut minusta oli hyvinkin nolo aloitus.

Eihän siinä menekkään,mutta tuosta aloituksesta menee. Voiko selvemmin olla veemäinen toiselle kuin tämä aloitus kun kerta tuli vielä mielee aijemmasta aloituksesta missä toivottiin,että näitä blogimainoksiaan ei koko ajan olisi.
No, te ette varmaan ymmärrä blogihurahtaneisella aivoillanne tätä. En tiedä,mut minusta oli hyvinkin nolo aloitus.

Aaah.
Ja minusta kun se raivastusketju nimenomaan oli hyvinkin nolo.

:)

Varmasti tajuat itsekkin. Käsittääkseni olet kuitenkin fiksu ihminen tai niin sinua on ainakin kehuttu ja monesti on ihan ok tarinaa sulla. Mutta jotenkin huomaan nyt se piiloveemäisyyden kuultavan :)
No aloitus on tehty ja sille ei voi mitään,mutta käsitykset ihmisistä muuttuu hetkessä ja tämä on vaan ikävää kun se muuttuu negatiivisenpaan suuntaan.

Sanotaan näin, että silmäsi avautuivat. Veemäisempää muijaa - kuin Mummeliisa - saa hakea, jos hänet (onnettomuudekseen) sattuu vieläpä tuntemaan.

[QUOTE="vieras";25748110]Sanotaan näin, että silmäsi avautuivat. Veemäisempää muijaa - kuin Mummeliisa - saa hakea, jos hänet (onnettomuudekseen) sattuu vieläpä tuntemaan.[/QUOTE]

Tosuus on aika karua välillä :)

Olen sitä mieltä, että jokaisen kannattaa pysyä niissä ketjuissa mikä itseään kiinnostaa niin ei tarvitse hermostua tai suuttua tai muutakaan. Tämä ei ole vakava palsta vaan ihan höpöä kaikki.
Olen myös tyytyväinen siitä, että muut nolostuu mun puolesta ettei minun tarvitse nolostua vaan voin jatkaa touhujani ja edelleen jutustella niistä jutuista mitkä ajaa sitä asiaa jota täältä haen :)

En halua tänne blogiani linkittää, mutta joihinkin blogikirjoituksiini on kirjautunut päivämääräksi 1.1.1970. En kyllä ennen syntymääni ole bloggaillut.. ;)

Todellisuudessa ensimmäinen blogikirjoitus on kirjoitettu 31.10.2006.

Yhteistyössä