Musta lähes jokainen ihminen on jollain lailla kaunis ULKOISESTI, mut siihen se monesti sitten jääkin...
Mä taas en pidä ihmisiä kovinkaan kauniina lajina, jos verrataan muihin eläinkunnan lajeihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Musta lähes jokainen ihminen on jollain lailla kaunis ULKOISESTI, mut siihen se monesti sitten jääkin...
Alkuperäinen kirjoittaja yhdistelmä on paras;26119867:Molemmat samaa aikaa. Söpö voi olla kaunis ja useimmiten onkin!
MUTTA söpö VOI olla ei-kauniskin.
Yleensä silti söpö/kaunis on vielä kauniimpi kuin pelkkä kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan nätti kai;26120055:Pidän itseäni meikattuna ihan nättinä, ilman meikkiä ihan tavallisena. Kukaan ei ole ikinä kauniiksi sanonut, ei edes oma mies. Appiukko sitä joskus kyseli, että onko mieheni koskaan kehunut minua kauniiksi (kun hänen mielestään vaimoa pitää kehua kauniiksi useinkin) ja kun vastasin kieltävästi, niin ensin haukkui poikansa ja sitten totesi, että tietysti jos sitä ei pidä toista kauniina niin mitä sitä valehtelemaankaan.
Mut eikö oma hani ole omissa silmissä aina kaunis?
Se taitaa olla yleisin mielipide. Kerran, ollessani 13v, sain kielikurssilla italialaiselta pojalta lapun, jossa luki "you are beautiful". Voi olla myös rajallisen sanavaraston tuotos.Hää kuitenki pääs tanssimaan yhden hitaan kanssani.
Mutta joidenkin silmissä olen paskovan kissan näköinen, joten mielipiteitä on moneen kastiin.