Toisesta ketjusta tuli mieleen, oletko sairaalassa ollessasi joutunut todistamaan riitaa/tappelua tms.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idunnor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

idunnor

Aktiivinen jäsen
14.06.2008
12 321
1
36
Jotkut ei ajattele yhtään missä niitä tunteitaan purkavat. Sairaalassa kun tuppaa muutenkin olemaan ihmisillä stressaavaa, ahdistavaa, surullista, pelottavaa jne... Siihen ei kaipaa toisten negatiivisia tunteiden purkauksia kaiken päälle.

Kun mä olin raskausmyrkytyksen takia osastolla, siellä oli myös muutama romani, luultavasti suht samasta syystä kuin minäkin ja osa jo synnyttänyt...

Yhtäkkiä päivällisen jälkeen alkoi kuulua kauhea metakka käytävästä ja hoitsuja alko juoksenteleen, oli tullut jotakin hieman tuttavat moikkaamaan. Isommalla porukalla ja käsiksikin yrittivät ilmeisesti käydä.
Kamala metakka ym. huoneessa missä myös vastasyntyneitä äitiensä kanssa... Riitapukarit onneksi saatiin pois osastolta, mutta vartijat olivat lopun iltaa ja yötä ovella vahtimassa etteivät tule takas. Ei ollut kovin mukava fiilis kun mietin, yrittävätkö viel takaisin.

Hei oikeesti, kuka lähtee sairaalaan riehumaan ja riitelemään?
Oon mäkin ollut siel pahal pääl ja stressi purkautunut mieheen, kun tarpeeks kauan jouduin lojuun vuoteessa ja tuijotteleen kattoa... Oon kuitenkin pitänyt mölyt mahassani ja möksöttänyt hiljaa tai avautunut kun MUITA ei ole ollut paikalla.

Eikä kyl tulis pieneen mieleenikään mennä sinne läksyttämään ketään.

Yhteistyössä