Toisesta naisesta ensimmäiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justinterested
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justinterested

Vieras
Siis että on ollut suhde varattuun mieheen (miksei siis naiseenkin) ja tarina on päätynyt niin että varattu on jättänyt vaimonsa/miehensä.
Onko kellään kokemusta tai tunnetko ketään jolle olisi käynyt näin? Kerrothan miten se tapahtui?

Alkoi vain aihe kiinnostaa kun lueskelin erästä toista keskustelupalstaa.

Mun sukulainen löysi uuden naisen kun vaimo oli raskaana ja ero tuli kun vauva oli ihan pieni. Surullinen tarina tietysti, mutta on nyt onnellisesti naimisissa tämän uuden kanssa.

Mä olin alunperin ns. toinen nainen, nyt ollaan oltu yhdessä jo tuplasti sen mitä mies oli ns. ensimmäisen naisen kanssa aikanaan. Tavattiin, kateltiin aikamme, erottiin tahoillamme ja mentiin yhteen. Ei elämää ihmeellisempää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jenis: Miten uskalsitte erota tahoillanne? Olitteko niin varmoja rakkaudestanne? Miten kuvailisit tunteitanne toisianne kohtaan?

Kyllä me vaan oltiin... tiedettiin, että tässä se tärkeä ihminen nyt on ja jos tähän ei tartu, niin mitään parempaa ei ikinä enää tule vastaan. Oltiin n. 30 molemmat silloin.

Kiitos Jenis. Oikeasti valehtelin tuossa aloituksessa vähän... Minulle tuli tämä asia mieleen sen vuoksi, että olen aivan suunnattoman rakastunut varattuun mieheen. Mitään ei ole välillämme tapahtunut, olemme vain jutelleet. Mutta kummallakin on vahvat tunteet toisiaan kohtaan. Eilen hän sanoi minulle: "Sun täytyy olla se oikea. Oon sanonut itselleni että jos et tuohon tartu niin sulle ei koskaan tuu tuollaista naista enää vastaan" AAAARGGHHHH.

En aio kuitenkaan aloittaa fyysistä suhdetta hänen kanssaan, vaikka vaikeaa tämä onkin. :( Kun olen hänen seurassaan tuntuu kuin olisin huumattu. Kaikki on ihanaa ja harmonista, eikä asiat huoleta. Aivan outoa. En ole koskaan tuntenut näin.

Olin aikoinani toinen nainen, melko pian minusta tuli se ensimmäinen eikä aikaakaan kun kuvioihin ilmestyi kolmas nainen. Joka ei muuten kauaa kolmantena pysynyt vaan hänestä tuli ensimmäinen ja niin eespäin homma kuulemma kulkee edelleen.
En suosittele.

Mulle on käynyt noin. Kerroin miehellenikin asiasta ja minulla on ollut myös fyysinen suhde tuohon toiseen mieheen. Molemmat kuitenkin päätettiin, että katsotaan ihan rauhassa ja hitaasti, että toimisiko se vanha suhde vielä vai onko tämä tosiaan sitä mitä me luulemme. Itselläni on vielä enemmän pelissä, koska meillä on mieheni kanssa lapsia. Mutta tunne on juuri tuo mitä Jeniskin kuvaa.

Kiitos Jenis. Oikeasti valehtelin tuossa aloituksessa vähän... Minulle tuli tämä asia mieleen sen vuoksi, että olen aivan suunnattoman rakastunut varattuun mieheen. Mitään ei ole välillämme tapahtunut, olemme vain jutelleet. Mutta kummallakin on vahvat tunteet toisiaan kohtaan. Eilen hän sanoi minulle: "Sun täytyy olla se oikea. Oon sanonut itselleni että jos et tuohon tartu niin sulle ei koskaan tuu tuollaista naista enää vastaan"
Muista, että varatut miehet puhuvat myös paljon paskaa. Vaimolle selitetään yhtä ja rakastajattarelle toista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitos Jenis. Oikeasti valehtelin tuossa aloituksessa vähän... Minulle tuli tämä asia mieleen sen vuoksi, että olen aivan suunnattoman rakastunut varattuun mieheen. Mitään ei ole välillämme tapahtunut, olemme vain jutelleet. Mutta kummallakin on vahvat tunteet toisiaan kohtaan. Eilen hän sanoi minulle: "Sun täytyy olla se oikea. Oon sanonut itselleni että jos et tuohon tartu niin sulle ei koskaan tuu tuollaista naista enää vastaan"
Muista, että varatut miehet puhuvat myös paljon paskaa. Vaimolle selitetään yhtä ja rakastajattarelle toista.

Tiedän kyllä. Mutta ehkä ongelma tässä on se, että meillä ei ole ollut fyysistä kontaktia. Olen ns. henkisellä tasolla "toinen". Mies ei edes ole havitellut fyysistä kontaktia vaikka olemme tavanneet. Sen takia en ehkä luokittelisi itseäni rakastajattareksi..
Mutta enpä tiedä. Huoh. Nämä tunteet ovat vain niin voimakkaat. :/

Kyllä, olin toinen nainen, jos sitten muutuin ensimmäiseksi. Naimisissa ollaan oltu pidempään kuin mitä mies oli ensimmäisen vaimonsa kanssa.

Mies narahti vaimolleen jo ennen kun mitään fyysistä suhdetta oli ollutkaan. Vaimo oli huomannut miehen rakastuneen johonkin toiseen. Jatkoivat jonkun aikaa, mutta ei siitä mitään tullut kun vaimo oli myös löytänyt uuden.

Kertaakaan en ole edes ajatellut mieheni pettävän mua, ei ole ollut sellaista tilannetta tai tunnettaettä se olisi tullut mieleen. Nuo Jenisin kuvaamat tunteet kuulostaa tutulta ja ovat voimissaan yli 10 vuoden jälkeenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja justinterested:
Siis että on ollut suhde varattuun mieheen (miksei siis naiseenkin) ja tarina on päätynyt niin että varattu on jättänyt vaimonsa/miehensä.
Onko kellään kokemusta tai tunnetko ketään jolle olisi käynyt näin? Kerrothan miten se tapahtui?

Alkoi vain aihe kiinnostaa kun lueskelin erästä toista keskustelupalstaa.

Mulla kävi niin. 3 v olin toinen nainen, ja tapahtui yhtä sun toista (syynä ei ollut miehen epävarmuus halustaan olla kanssni), mutta lopulta erosi ja mentiin naimisiin.

Oliko jommalla kummalla lapsia ennen kuin aloititte suhteenne?

Itse olen nyt suhteessa varattuun mieheen ja molemmilla on lapsia. Eipä tulisi mieleenkään aloittaa mitään yhteistä uusperhe-elämään tämän rakastajani kanssa.

Yhteistyössä