toisiin naisiin vertaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
olen kohtalaisen kivan näköinen naisihminen. minua mietityttää aviomieheni töksäytykset. hän mitätöi minua ja vertaa toisiin naisiin. hän saattaa kehua esim. ex:n peput ja tissit tosi ylistävin sanoin ja sanoo sitten; "mutta jokaisen on omillaan pärjättävä, ei voi mitään".

hän kehuu myös mielellään muita naisia henkisestikin upeiksi ihmisiksi. esim. juuri tuota ex:ää, joka petti aikanaan miestäni ja nykyisin nykyistä miestään. lisäksi hän on tosi tuittupää, haistattelee vaikka kaupan myyjille pikkuasioista. mieheni ei voi sietää, jos olen pahalla päällä, vaan minun täytyy olla aina hymyävä.

totta kai olen näistä lotkautuksista sanonut, että ne loukkaa. hän suutahtaa siihen, että outo akka, mähän vain olen rehellinen, eikö se ole hieno asia...

Osta sille joku käytöksen kultainen kirja tai luennoi itse. Äläkä nyt ainakaan rupea olemaan joku hymyautomaatti, pidä puolesi vaan! Ja kai sinäkin jotain kehuttavaa keksit tästä elämästä. Jos valittaa, sano vaan, että juuri näinhän sinäkin toimit, elämme tasa-arvon aikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja johan jotakin:
No voi helvata. Tollaista en kyllä kuuntelisi hetkeäkään. Antaisin kengän kuvan persuksille ja sanoisin, että hyvää loppuelämää.

Sama täällä. Ei voi käsittää, millaista kohtelua jotkut naiset (ja miehetkin) viitsii puolisolta sietää. Kummallista "rakkautta" tuollainen.

Oiskohan miehesi vähän hallitsevaa tyyppiä ja koettaa saada sinusta niskalenkkiä kommentoimalla kaikesta sellaisesta, mille ei itse voi tehdä suuriakaan? Mulla oli joskus aika vastaavanlainen tohelo mieskaverina ja hän suuttui, kun vertasin hänen älynlahjojaan fiksumpiin miestuttuihini. Siis niin, että jos mulla oli viisi kiloa liikaa lanteilla kuin mitä neiti nn:llä, niin totesin, että olispas sulla edes 5 % enemmän älyä niin kuin herra nn:llä on.

Kuittaa nämä miehesi toisen naisen ihailut hänen kyvyttömyydellään vuoteessa tai vertaa kalun koko exäsi kalun kokonn, niin näet ja koet vaikutuksen. Tuskin tykkää ukkosi moisesta vartailusta

Torstilla on taas sana hallussa. Mies hiljenee ihan varmasti, kun kehut miten hyvä ja iso kalu sun exällä oli ja miten hän jaksoi rakastaa vaikka koko yön ja sait orkkuja ihan peräperään hänen kanssaan. Huokaat sitten vaan, että ei se kaikkien kanssa ole samanlaista, mutta eihän sillä seksillä nyt niin suurta väliä ole.

Tee tämä jossain muussa yhteydessä kuin silloin kun miehesi vetää juttua exän tisseistä, ettei hän luule, että puhut vain kostaaksesi etkä tarkoita sitä oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja minna.:
Torstilla on taas sana hallussa. Mies hiljenee ihan varmasti, kun kehut miten hyvä ja iso kalu sun exällä oli ja miten hän jaksoi rakastaa vaikka koko yön ja sait orkkuja ihan peräperään hänen kanssaan. Huokaat sitten vaan, että ei se kaikkien kanssa ole samanlaista, mutta eihän sillä seksillä nyt niin suurta väliä ole.

Tee tämä jossain muussa yhteydessä kuin silloin kun miehesi vetää juttua exän tisseistä, ettei hän luule, että puhut vain kostaaksesi etkä tarkoita sitä oikeasti.

Mitäpä tuohon enää mitään lisäämään - näytä sille närhen munat!

Yhteistyössä