toisista naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin mäki ajattelen että oon ihan valmis vaimoksi. Oon häätkin suunnitellu. Muuten siitä tuliki mieleen, ett mitä mieltä ootte. Voisko ukon vaimolta kysästä hääpukua lainaksi sitte ku se heittää ukon pellolle. Kattelin hääkuvastosta ett ne maksaa ainaki 1000 euroa ja ainaki ukon lompakossa olevassa hääkuvassa sen vaimon puku näyttäis olevan just mun kokoa. Päästäis sillä 1000 eurolla häämatkalle kanarialle. Joo, kyll mä tsekkaan ukon lompakkoa ja taskuja, ett onks siellä jotain mistä pitäis huolestua. Ettekste muut sitte? Mistä mä muuten voisin tietää, ett käyks se vieraissa ja onks se pettäjätyyppiä. En mä sellasen kans naimisiin kyllä menis.

""Dolly dolly""

>>""Minunkin tapauksessani homma muuttui hyvin nopeasti rakkaussuhteeksi jota vain siivittää upea seksi.""

Jos oma ukkosi ei kiinnosta sinua, miksi roikut siinä?
Miksi salarakkaasi ei huoli sinua ykköseksi?

>>""Pettäminen ei ole mikään tavoite elämässä, mutta jos niin käy, pitää antaa itselleen anteeksi ja jos puoliso pettää, asioita on puhuttava, eikä heti haettava leipäveistä laatikosta. Kaikissa tarinoissa on aina monta puolta.""

Tiesitkö, että kulissiliitossa ei kannata olla lasten takia. Fiksut lapset vaistoavat välillänne olevan kalsean tunnelman.

""Jos puoliso pettää, on asioista puhuttava"", mutta miksi sinä et puhu omasta pettämisestäsi omalle puolisollesi?

Noudata omaa ohjettasi ja puhu miehellesi pettämisestäsi ja anna hänen päättää, haluaako elää pettävän puolison kanssa :)

Jos suhteessa on enemmän kuin kaksi ihmistä pitkäkestoisesti (ns. salarakkaita mukana) mielestäni ei ole enää mitään merkitystä kuka on sijalla kaksi ja kuka yksi. Eiköhän tässä sopassa sijoitukset ole yhtä tyhjän kanssa. Itseasiassa ykköstä ei enää ole, kyllä tuo sijoitus on jaettu ja on vain kaksi kakkosta.

rasittava viestiketju tämäkin....loppuun kaluttu aihe...antakaa ihmisten elää ja olla rauhassa. jos on salarakas ja pettää niin SO WHAT? älkää olko niin hemmetin ahdasmielisiä! ei miehet ole yksiavioisia, aina ovat metsästämässä naisia ja haluavat AINA vaihtelua seksielämään, ja tämä koskee aivan kaikkia miehiä, myös ns.kilttejä perheen isukkeja (yleensä pahimpia) Tämä on miesten ja naisten suuri biologinen ero, lukekaa alan kirjallisuutta miesten ja naisten eroista!

Pakko tähän vielä jotain komentoida kun kahlasin koko keskustelun läpi, huh...

Plaaa plaa puhuu asiaa siinä mielessä, että paras olisi antaa toisten elää rauhassa ja tehdä mitä tykkäävät. Ei ""fiksulla"" neuvomisella ja moralisoinnilla asia ainakaan edisty. Jos pettäjien syntinen elämä häiritsee, katsokaamme muualle. Ainakaan tällaisen parin käräyttäminen ei mielestäni ole hyvä työ vaan törkeää sekin.

Miksi aina jauhetaan että ""mikset jätä miestäsi ja mene salarakkaallesi vaimoksi, miksei salarakkaasi huoli sinua"" Hei haloo, eihän salasuhteessa tarvi olla kyse siitä, että etsii uutta vakituista parisuhdetta! Eikö siinä vaan haeta elämään kaunista kultareunaa. Vähän sama kuin talvella paetaan pakkasia hetkeksi etelänlomalle.

Kyse ei varmastikaan ole kenenkään ""huolimisesta"" vaan kuten tässä ketjussa on käynyt ilmi, moni salapari sopii heti alussa, että perheitä ei hajoteta ja arkea ei muuteta. Iloitaan vain toisen seurasta aika ajoin niin sitten jaksaa taas sitä arkea. Oletteko arjessa raahustajat kateellisia näille, joilla on aurinkoinen sivusuhde piristämässä mieltä? Ihan siltä vaikuttaa. Onnea teille, kun näin saatte tuntea ylemmyyttä ja varmistatte taivaspaikkanne.

Olen itse kokenut ihanan salasuhteen joka päättyi maantieteellisistä syistä, enkä ikinä antaisi niitä onnenhetkiä pois! Ei kaduta eikä nolota vaan kauniit muistot säilyvät ikuisesti. Kukaan muu ei tiedä mitään, joten elämä jatkuu ennallaan.

Kerttunen kirjoitti: ""Hei haloo, eihän salasuhteessa tarvi olla kyse siitä, että etsii uutta vakituista parisuhdetta! Eikö siinä vaan haeta elämään kaunista kultareunaa. Vähän sama kuin talvella paetaan pakkasia hetkeksi etelänlomalle""

Mutta siis ihan mielenkiinnosta ja hyväntahtoisesti kyselen Dolly, Kerttunen ja muut puolustajat, että miten tuo ""salarakkailu"" käytännössä toteutetaan? Eli siis harrastetaanko sitä seksiä sitten salarakkaan ja entisen kumppanin kanssa vaikka peräkkäin saman päivän aikana, vai jääkö toinen kuitenkin nuolemaan näppejään jonkun tekosyyn varjolla? Että miten se haluttomuus selitetään vai onko siis todellakin mahdollista, että ihan noin peräkkäin ensin yhtä ja sitten toista?

Ja miten sitä puolisoa pystyy katsomaan silmiin ja keskustelemaan niitä näitä jostain TV-ohjelmasta tai lasten koulunkäynnistä, kun tuntee vielä toisen kosketuksen ihollaan? Eikö se ""kultareunailu"" kuitenkin vie ajatuksia vähän niin kuin siihen yhteiseen hekumaan hetkeen?

En ole ikinä hyväksynyt salarakas toimintaa,koska jokainen voi katsoa kerralla tarpeeksi kauniin tai komean ihmisen rinnalleen,johon ei kyllästy! Uskon ja vanhanaikaiseen romanttiseen rakkaus-suhteeseen jossa vallitsee kumppania kohtaan kunnioitus,arvostus,lämpö ja tietty rakkaus.

Mitenkö salarakkailu toteutetaan... aika hankalasti, jos asuu eri paikkakunnalla kuin rakas, kuten minun tilanteessani. Jos jommalla kummalla on matkatyö, se on kohtuullisen helppoa. Tai jos omalla puolisolla on matkatyö. Kohtaamisia ehkä pari kuukaudessa.

Teoriassa seksiä voi harrastaa vaikka samana päivänä oman ja sen vieraan kanssa. Minä tosin en ole omani kanssa ollut varmaan vuoteen, ei kiinnosta. Salarakas sai tunteeni taas heräämään ja löysin hukassa olleen seksuaalisuuteni ja naisellisuuteni.

Parisuhteeseen ajauduin liian nuorena. Nyt en samaa miestä enää ottaisi. Hyvä lohduttaja helpottaa oloa.

Jos keskustelu häiritsee ei ole pakko osallistua. Mutta pakko on sinullekin kommentoida, sen verran naivia tekstiä työnsit ulos.

""ei miehet ole yksiavioisia, aina ovat metsästämässä naisia ja haluavat AINA vaihtelua seksielämään""
Miesten yksiavioisuudella tai biologisilla tarpeilla tuskin on tämän kanssa mitään tekemistä. Ihmisille kun on annettu moraali, käsitys väärästä ja oikeasta sekä itsehillintää. Vaikka vaihtelua haluaa varmasti jokainen, sekä mies että nainen, ei se ole mikään puolustus. Kenenkään ei tarvitse sokeana juosta halujensa perässä eikä tallata kumppania jalkoihin mennessään. Jos vaihtelua haluaa, sen voi kertoa myös kumppanille ja antaa hänellekin vapaat kädet tehdä sama.

Ylipäätään en ymmärrä tätä vallitsevaa käsitystä ""mitä kukaan ei tiedä, ei myöskään loukkaa"". Ja paskat. Eikö teillä ihmiset todellakaan ole mitään kunnoitusta sitä kumppania kohtaan jonka itse valitsitte, johon vapaaehtoisesti sitouduitte? Kynnysmattoko hänestä on tullut? Joku jonka selän takana voi tehdä mitä vaan, antaa toisen elää valheessa?

Salasuhteissa ei välttämättä ole kyse VAIN seksistä, kuten automaattisesti oletetaan. Siinä haetaan usein hellyyttä ja läheisyyttä, jota ei kenties omalta puolisolta saa. Myös selkeä korkeatasoinen ystävyys on tärkeää. Oma puoliso siinä on se tallaaja.

Eivät ne miehet ainoastaan ole aina metsästämässä naisia, ihan yleistä se on päinvastoinkin, jos vaan pokkaa piisaa. Ja huom huom, ihan turhaa sanoa, että mies haluaa ""aina"" vaihtelua seksielämään. Potaskaa. Meillä mies haluaa aina vain pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa. Takaapäin ei tule kuuloonkaan, minua ei tahdo ratsastamaan, mikään muu paikka kuin oma sänky ei käy. Minä tahtoisin kokeilla vaikka mitä uutta mutta kun ei. Tuskin hän toisenkaan naisen kanssa muuta tekisi. Taidan etsiä monipuolisemman uroon.