Töissä käyvät äidit...VÄSYTTÄÄKÖ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselläni ei ole miestä. Joka arkiaamu herätys ennen neljää ja siis aikaisin myös töihin.
Lapsi sitä ennen hoitoon. Yksin tehtävä töiden jälkeen kaikki kotityöt. Joskus yhdessä lapsen kanssa tehdään, mutta lapsikin vielä pieni.

Ja kyllä! Kyllähän sitä joskus aina vähän väsyttää :D

olen lähdössä takaisin työelämään helmikuussa ja jaksaminen kovasti mietityttää tai enemmänkin lyhyet illat ja lapselle jäävä aika.

aloitan uudessa työpaikassa joten lyhyempi työviikko ei mahdollinen ja lapsi päiväkodissa (1v 8kk). siivoojaa olen miettinyt palkata, keventäisi vähän, aikaisemmin miehen kanssa kaksistaankin viikonloppuna tuli pyykit pestyä ja siivottua miten se olisi lapsen myötä muuttunut...

"mukava" lukea teidän kommetteja, odotan jo kuiteekin innolla työelämään takasin, oma vaihe tämä kotonaolo ja aika siirtyä seuraavaan. siinä olen huono äiti että haluan itse jo töihin, olen kyllästynyt kotonaoloon, aikansa kutakin!

jaksamista kaikille ihanille kaksplussan äideille, päivät jo pitenevät pikku hiljaa ja valo lisääntyy!!

Jeees meitä väsyjä on muitakin :) Itsellä työaika on 07-15:30 + siihen työmatka ajat 50min per suunta. Mies tekee pitkää päivää, tulee kotiin viim. 19 aikoihin....yksityisyrittäjä on. Onneksi tästä hyvästä saadaan hyvin laskut ym maksettua, rahaa jää jopa harrastuksiinkin ;)

...mutta henkisesti väsyttävämpää oli kotona olo. Miehen kanssa jaetaan puoliksi kotityöt ja esikoisen tarhaan viemiset / hakemiset. Helpottavia vinkkejä: laita edellisenä iltana kaikki valmiiksi, niin aamu sujuu sutjakkaammin. Ja ajoissa nukkumaan. :)

Väsyttää välillä, mutta niin tekee kaikkia kuulemiani kahden pienen lapsen äitejä välillä. Eikä se ole työstä kiinni tai siitä onko kotona. Pirteämmiltä tapauksilta kaiken kaikkiaan työssä käyvät ystäväni vaikuttavat kuin kotona pitkään olleet. Mieliala korkeammalla ja ovat jotenkin aktiivisempia kaikin puolin.

Minulla on onneksi ihana työ ja sen kanssa on helppo hoitaa perhe-elämääkin. Saadaan herätä aamulla lasten tahtiin seiskan kasin maissa ja lähteä rauhassa liikkeelle. Välillä olen töissä vasta vähän yheksän jälkeen. Jaksan olla töiden jälkeen ihan hyvin muksujenkin kanssa. Kotona ollaan yleensä neljään mennessä ihan viimeistään, välillä kolmen pintaan. Mies laittaa ruuan ja siinä on sitten ilta yhteistä aikaa.

Yhteistyössä