Toissapäivänä Alkossa nähtyä..

Tiimarinvihko

Aktiivinen jäsen
11.06.2009
5 650
1
36
Naantali
Raskaana oleva nainen!! Mitä se siellä teki? Tähän on tasan pari vaihtoehtoa: A) se ryyppää vauva kohdussaan tai B) sillä on juoppo mies, jolle se joutuu kuskaamaan juotavat. Ollaanpa siinä taas yhtä suurta ongelmaperhettä.

Söi vielä jäätelöä, niin vaan opetetaan lapsi riippuvaiseks sokerista jo kohdussa. Ja ei mitään käytöstapoja edes, jäätelö tulis syödä muualla kuin kaupassa. Kunnon white trash-meininki.

Eikä sitten loppupeleissä edes ostanut mitään, mahtokohan varastaakin vielä..

ja mä oon valmista kamaa nukkuman kun luin otsikosta että joka päivä alkossa nähtyä..

kyl mä kävin ostaa pullon olutta miehelleni tän mahan kaa kun pyysi tuomaan randomisti jotain olutta. kyyköttelin hyllyjen välissä ja mietin mikähän olis hyvää.. tykkäämme molemmat tummasta oluesta ja maistellaan eri merkkejä jne.. meidän tapa juoda alkoholia on tosiaan ostaa pullo tai kaksi jotain erikoista olutta ja sitä sitten arvostella ja vertailla yhdessä..(en tosin ole juonut raskausaikana..)

ai eikö muita vaihtoehtoja ole, itse kävin vatsapystyssä ostamassa kiitokseksi eräälle ihmiselle pullon alkosta, ilmankos mua katottiin niin pitkään :whistle:
en ymmärtänyt tyhmänä yhteyttä..

kyllä minä kävin raskaana ollessa alkossa. Meillä nimittäin kävi vieraita myös sillon ja ostin tarjottavaa vaikka en itse tietenkään juonut. Ei se alkoholi lasin läpi tartu

Yhteistyössä