tuntuu kyllä välillä ihan kummalliselta kun ihmiset kokee sen outona ja pahana asiana et pystytäöän exän kanssa sopimaan kaikkee ja joustetaan järjestelyistä jatkuvasti
ollaan hyvissä väleissä ja meillä homma toimii. jopa siinä määrin,että todennäköisesti tämän vuoden puolella koitetaan miten toimii viikko ja viikko-systeemi 
mulle on kauhisteltu että miten VOI olla lapsestas sen viikon erossa??!!! ja paheksuvat katseet päälle. kyllä,pahaa tekee ajatuskin,mutta miksi sen isän sitten pitäis olla lapsestaan erossa?? asutaan kuitenkin niin lähekkäni et voidaan nähdä vaikka joka päivä jokatapauksessa! isänsä voi tuoda omalla viikollaan pojan ihan hyvin jos on on jotain menoa ja mä/me ollaan kotona
mut antaa porukan kauhistella,välillä vaan ei kertakaikkiaan jaksa kuunnella :|
mulle on kauhisteltu että miten VOI olla lapsestas sen viikon erossa??!!! ja paheksuvat katseet päälle. kyllä,pahaa tekee ajatuskin,mutta miksi sen isän sitten pitäis olla lapsestaan erossa?? asutaan kuitenkin niin lähekkäni et voidaan nähdä vaikka joka päivä jokatapauksessa! isänsä voi tuoda omalla viikollaan pojan ihan hyvin jos on on jotain menoa ja mä/me ollaan kotona
mut antaa porukan kauhistella,välillä vaan ei kertakaikkiaan jaksa kuunnella :|