Toistuvasti ottanut avioliiton esille ja joka kerta saanut vastauksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohtalontovereita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohtalontovereita?

Vieras
mä en usko siihen, ei se muuta mitään jne

Nyt on se tilanne, että enää en voi ottaa itse asiaa esille koska jo NIIN monesti olen ottanut

Mies on sellainen et se ei tasan ite tajua kun ei kysyessänikään osannut sanoa mitään.

Ei tuu varmaan koskaan edes kihlaamaan mua.
Entisen eukkonsa kanssa olivat kihloissa, kysyin et olittehn te exänkin kanssa menos naimisiin ni ei he kuulemma olleet, olivat vaan kihloissa kun exänsä painosti. Eli mä en ala painostamaan ja siksi en enää ikinä asiaa otakkaan esille.

Jos toinen ei usko avioliittoon, niin hän luultavasti avioliittoon ei halua. Tekisikö se sinut onnellisemmaksi jos ukkosi menisi kanssasi naimisiin vain ja ainoastaan sinun mieliksesi?

Eikä näyttänyt entisenkään kanssa suhdetta kantavan yhtään kestävämmäksi vaikka painostuksesta kihlasi. Sano ukollesi että sinua saa kosia jos joskus siltä tuntuu, mutta itse et tämän enempää asiasta ala ruinaamaan.

minäkin oon monesti ottanut asian esille... vastaukseksi oon saanu jotain "voi kulta pieni ei me voida vielä mennä kun ei tunneta sukujamme tarpeeksi hyvin vielä".. just joo... sitten oli "no jos nyt eka saatais tää yhteinen koti laitettua" sitten.. "kun häät maksaa niin paljon ja on kaikkea järjestämistä"... vaikka oon miljoona kertaa sanonut että mennään vaan maistraattiin ja pienet kakkukahvit vanhemmille ja sisaruksille se riittää mulle... mä inhoan hää juhlia mutta kyllä mä silti haluaisin että me oltais aviopuolisoita... 7-vuotta oon jo odotellut että tulis edes ne kihlat.. mut ei niin ei.... :(

Sama rulianssi oli yhteenmuuton kanssa.

Yhdessä ollaan sovittu ettei lapsia tehdä, kun molemmilla niitä jo on. Voin vain kuvitella mikä siitä ois tullu jos niistä ois joutunu keskustelee

Mun mies ei halua ikinä naimisiin, mutta en mä ota siitä stressiä. Ei se mullekaan loppujen lopuksi ole mikään tärkeä asia ja itse en halua kosia. Joten olen jo tottunut ajatukseen, että en tule ikinä olemaan naimisissa ja suoraan sanottuna ei edes harmita. Elämä on tai ei ole onnellista riippumatta aviostatuksesta :)

Joopa, mä olen koko tämän 12 vuoden ajan odottanut, että mies suostuisi naimisiin, mutta ei... Kihloihin kyllä mentiin 5 kuukauden seurustelun jälkeen! Mies haluaa kuulemma vielä miettiä ja ilmotti just tuossa yhdelle tutulle, ettei vielä ole löytänyt sitä sopivaa vaimoa! Ei avioliitto meilläkään tätä arkielämää mihkään muuttaisi, mutta olis edes pieni turva, jos jotain oikeesti sattuu!

Mulle mies sano, että hän haluaa odottaa ja haluaa kuitenkin joskus naimisiin mun kanssa. Mutta ei halua että, kaikki tapahtuu kerralla, haluaa säästää jännitystä vähän tulevaisuuteenkin. Meillä kaikki tapahtu melko nopeella syklillä. Tavattiin elokuussa 2008, marraskuussa jo muutettiin yhteen kun mies jankutti siitä mulle ainakin sen 2viikkoa. Mentiin kihloihin maaliskuussa 2009 ja raskauduin toukokuussa 2009 ja se meni kesken, no sit heinäkuussa 2009 sain tietää että, olin toistamiseen raskaana ja 2010 maaliskuussa synty tytär. Että eipä tässä kiire ole mihinkään ja on se totta, että ei kaikkea kerralla koska noi on kuitenkin elämässä isoja muutoksia. Ompahan tulevaisuudessa jotain mitä odottaa ja jännittää :). Nyt haluan nauttia tästä hetkestä ja siitä että, ollaan miehen kanssa toistemme rinnalla, vaikka naimisissa ei oltaiskaan. Miestäni en jättäis vaikka ei tahtois naimisiin, on mulle kuitenkin se oikea ja rakastan paljon :heart:

[QUOTE="Sinella";26765510]Joopa, mä olen koko tämän 12 vuoden ajan odottanut, että mies suostuisi naimisiin, mutta ei... Kihloihin kyllä mentiin 5 kuukauden seurustelun jälkeen! Mies haluaa kuulemma vielä miettiä ja ilmotti just tuossa yhdelle tutulle, ettei vielä ole löytänyt sitä sopivaa vaimoa! Ei avioliitto meilläkään tätä arkielämää mihkään muuttaisi, mutta olis edes pieni turva, jos jotain oikeesti sattuu![/QUOTE]

Eikö tällaisesta tule sellainen olo, että tähänkö sitä on vuosia tuhlannut? Tuntuu kurjalta jo ihan lukea tuollaista..

• Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="Sinella";26765510]Kihloihin kyllä mentiin 5 kuukauden seurustelun jälkeen! Mies haluaa kuulemma vielä miettiä ja ilmotti just tuossa yhdelle tutulle, ettei vielä ole löytänyt sitä sopivaa vaimoa![/QUOTE]

Kumpi kihloihin halusi ja miksi? Oliko se joku teinimäine syy tai jotain?

Jos mun mies sanoisi kavereilleen noin - me ei olla naimisissa - niin se olisi sitten eron paikka.

Mulle mies sano aluks ettei halua mennä naimisiin ikinä..juhannuksena yllättäen selviskin iha muuta kun mies sano et haluis mennä joskus mun kaa naimisiin. Ollaa me puoltosissaa puhuttu jo kihlasormuksistakii.

Mut sillehän ei kyl minkään voi jos mies ei halua naimisiin. Jollei mieli joskus muutukin yht'äkkiä. ;)