Töitä kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija Veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija Veera

Vieras
Mistä te ihmiset olette löytäneet töitä, joita voi tehdä kotona?
Olen koulutukseltani merkonomi ja suurin osa työhistoriastani koostuu kaupan alalta, mutta myös palveluneuvojan tehtävistä on kokemusta viimeisen vuoden ajalta ja jo aijemmassa työhistoriassa, yhteensä noin 2vuotta.

Tämän hetkiseen elämäntilanteeseen sopisi 8-16työ arkeen tai kotoa tehtävä työ.
Onko kellään vinkkejä?

Mistä te ihmiset olette löytäneet töitä, joita voi tehdä kotona?
Olen koulutukseltani merkonomi ja suurin osa työhistoriastani koostuu kaupan alalta, mutta myös palveluneuvojan tehtävistä on kokemusta viimeisen vuoden ajalta ja jo aijemmassa työhistoriassa, yhteensä noin 2vuotta.

Tämän hetkiseen elämäntilanteeseen sopisi 8-16työ arkeen tai kotoa tehtävä työ.
Onko kellään vinkkejä?

Strippaaminen webkameran edessä.

Pelkästään kotoa käsin tehtäviä töitä on vähän. Työpaikkoja joissa voi tehdä 2 tai kolmekin päivää viikossa etätöinä kyllä on. Lähinnä se riippuu työnantajan asenteesta. Todella moni esimerkiksi taloushallinnon töistä voidaan tehdä työnantajan järjestelmillä, mutta etänä kotoa. Yleensä täysin etänä tehtävät työt pitää olla niin, että sinulla on osaamista minkä työnantaja tarvitsee, mutta asut fyysisesti kaukana työpaikasta. Tällainen voisi kuvitteellisesti olla vaikka jonkun hyvin harvinaisen it-järjestelmän suomenkielinen tuki, jota tekisit Oulusta käsin fyysisesti Helsingissä sijaitsevalle firmalle etänä. Mutta se siis usein edellyttää, että tuota kyseistä osaamista ei Helsingistä saisi, ainakaan järjellisellä hinnalla.

Kaikki clikkihommat, chatmodet ym läpi käyneenä olen löytänyt viimein nettihomman jolla on superhelppo tehdä rahaa.
Kirjoitat vain nelinumeroisia lukuja, ei muuta!
Hetki sitten tienasin 10$ samalla kun söin leivän ja join kupin kahvia.
Liity mukaan ja tienaa mukavasti kotona, tai missä vaan, toimii nimittäin myös älypuhelimella.
https://bit.ly/2sV4xbw

Hyödyt itsekin liittymällä linkistäni nimittäin saat 50% minun tekemisistäni

Kaikki clikkihommat, chatmodet ym läpi käyneenä olen löytänyt viimein nettihomman jolla on superhelppo tehdä rahaa.
Kirjoitat vain nelinumeroisia lukuja, ei muuta!
Hetki sitten tienasin 10$ samalla kun söin leivän ja join kupin kahvia.
Liity mukaan ja tienaa mukavasti kotona, tai missä vaan, toimii nimittäin myös älypuhelimella.
https://bit.ly/2sV4xbw

Hyödyt itsekin liittymällä linkistäni nimittäin saat 50% minun tekemisistäni

Kuinkas tuollaisesta maksetaan verot, eläkemaksut, työttömyysvakuutusmaksut jne. ?

Yhteistyössä