Tossa on semmoinen juttu, että jos lähtee sutta pakoon ja tuleekin karhu vastaan niin onko se kovinkaan hyvä vaihtoehto?
Nykyään lähes puolet eurooppaa on tullut mustan miehen pelossa ihan hulluksi ja on valmis äänestämään wannabe-natseja ja kusemaan omille nilkoilleen.
Persujen edeltäjän, eli SMP:n perustaja Veikko Vennamo oli suomen ensimmäinen populisti ja henkilönä ihan täysi kusipää, mutta hänellä on aina meriittinä karjalaisten asutus joka tekee hänestä valtiomiehen.
Seuraajillaan ei ole muuta kuin populismi ja suuret puheet.
Muutama musta mies ei mua pelota yhtään.
Mua pelottaa se, että muutamaa mustaa miestä keppihevosena käyttävät imuroivat itselleen pelottelemiensa äänet.
Se jälki ei ole kovin kaunista. En mielelläni käytä natsikorttia mutta natsiaatteen kannattajilla on palstapersujen joukossa turhan suuri kannatus.
Jos he saavat vallan niin minä olen ensimmäisenä ei-toivottujen listalla ja sinä huomaamattasi olet seuraava vääräuskoinen. Jos he sallivat meille leirillä leipäpalan niin saat puolet omastani.
Jos minulla olisi uskosi niin tahtoisin uskoa järjenkäytön paluuseen.
Pahaa vaan pelkään, että sen sijaan muotiin ovat tulleet kahden sanan helposti ymmärrettävät iskulauseet joilla ny ei oikeesti tehdä muuta kuin kalastellaan ääniä.
Mä joskus tein aloituksen jossa vertailin eri puolueita, ja sanoin tosiaan että voin olla vähän aikaa semmonen instant-persu. Sen aikaa, että saadaan ne mustat miehet pois, ja sen jälkeen muut puolueet passaa taas uudestaan mulle suomalaisten tavallisten asioiden hoitoon. Palattaisiin vanhaan päiväjärjestykseen.
Sun kans on moni puhunut mamutuksen vaaroista, mut sä et näe pitemmän ajan kehityskulkua, näet vain ehkä 5 vuoden päähän.
1 asia:
- Mamut tekee paljon lapsia, enemmän kuin suomalaiset. Niistä tulee aikanaan demokraattisessa järjestelmässä uusi äänestäjäkunta, ja ihminen on äänestäjänä yleensä aika uskollinen taustalleen ja sen ajattelulle, oli sitten mistä taustasta tahansa (poikkeuksiakin on).
Mamuissa on paljon ihan ok porukkaa (paitsi Sipilä on oikeassa: yli puolet ei ole oikeilla perusteilla täällä). Mutta islamilaisessa yhteiskunnassa on erittäin iso riski, että se ärhäkämpi siipi ottaa vallan, koska liberaali nyt ei jaksa ja osaa mennä barrikadeille.
Eli, tulevaisuudesaa paljon tavismuslimeja Suomessa + niiden joukkoon heitetään muutama palavasieluinen johtaja -> meillä on sharia.
Ja silloin sulle tulee ikävä suvivirttä, Vennamoa, Koivistoa ja Päivi Räsästä ja huomaat, että entisinä luppakorvaluterilaisuuden sävyttäminä aikoina sä sait kuitenkin elää liberaalisti, eikä sharian alla.
2. asia:
Jos sä haluat nähdä pitemmälle, eli jopa 10-15 vuoden päähän, niin vilkaise Ruotsin tilannetta. Porukka alkaa kyllästyä mellakoihin ja turvattomuuteen.