Toiv.tämä ei ole liian seksiaiheinen aloitus,mutta ongelma;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Africa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Africa

Jäsen
10.02.2009
409
0
16
Eli me ollaan miehen kanssa oltu nyt 2 viikkoa touhuumatta mitään ja nyt on muutama päivä mennyt vähän silleen että puhelimessa ollaan saatettu sanoa että tekee mieli ja illalla sitten,vihjailua ym.

MUTTA kun se ilta tulee niin onkin yhtäkkiä hurjan outoa alkaa lähennellä :saint: Siis musta tuntuu nyt että on ollut liian pitkä väli ja kumpikaan ei tyhmänä osaa tehä aloitetta tjtn :laugh:

Pitäskö käydä kimppuun vaan...ei vaan,tää on oikeesti aika hassua :xmas:

Koettu on, ja mitä pitemmäksi se väli venyy, sen vaikeammaksi käy. Sitten kun asiaan lopulta päästään, on se kyllä ainakin tuplasti parempaakin, että on hyviäkin puolia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Koettu on, ja mitä pitemmäksi se väli venyy, sen vaikeammaksi käy. Sitten kun asiaan lopulta päästään, on se kyllä ainakin tuplasti parempaakin, että on hyviäkin puolia ;)

Tuttu tilanne. Meillä ollut useesti tälleen, mutta eipä siinä mitään ongelmaa oo ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Tuttu tilanne. Meillä ollut useesti tälleen, mutta eipä siinä mitään ongelmaa oo ollut.

Meilläkin näin. Mutta ei se 2vkoa ole meille kyllä pitkä tauko! Meillä harrastetaan seksiä vain viikon ajan joka kuukausi, kun mulla on ovulaatio, eli mua silloin haluttaa. Muulloin on täysin hiljaista. Ja pisin tauko kun oli 8kk (raskauden takia) niin kyllä silloin aloitus oli hankalaa. Pelottavaa kummankin mielestä! Mutta sitten kun pääsi asiaan niin todettiin että tätähän pitäisi harrastaa joka päivä, eli miks me ei jo uskallettu aloittaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja riina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Meilläkin näin. Mutta ei se 2vkoa ole meille kyllä pitkä tauko! Meillä harrastetaan seksiä vain viikon ajan joka kuukausi, kun mulla on ovulaatio, eli mua silloin haluttaa. Muulloin on täysin hiljaista. Ja pisin tauko kun oli 8kk (raskauden takia) niin kyllä silloin aloitus oli hankalaa. Pelottavaa kummankin mielestä! Mutta sitten kun pääsi asiaan niin todettiin että tätähän pitäisi harrastaa joka päivä, eli miks me ei jo uskallettu aloittaa:)

meillä on ollut kerran viikkoon seksiä,kuulostaa tosi armeijameiningiltä

:laugh:

Mutta joo,jospa sitä menis tonne miehen viereen kun se meni nukkuun,ei auta marista tästä asiasta koneella,tai siis ei ainakaan tulosta synny tässä:)

Yhteistyössä