Toiveena raskaus, kierto 40pv

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SusanK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SusanK

Vieras
Esikoispoika on 10kk ikäinen, kuukautiset alkoivat n. 3kk synnytyksestä ja siitä asti kierto ollut 40-41pv. Ennen raskautta kierto oli 29pv. Nyt toiveena on raskautuminen, mutta olen kuullut, ettei ole niin 'helppoa' pitkällä kuukautiskierrolla kuin normaalilla 28-31pv.

Nyt kaipailisin kokemuksia niiltä joilla on/ollut sama tilanne? Onko vaatinut lääkärikäyntiä? Terolut tms. kuuria? Pitäisikö vaikka neuvolassa ottaa puheeksi? Ovistikut? Kuinka nopeasti on tärpännyt?

Esikoista yrittäessä mulla oli yli 40päivän kierrot, ensimmäinen ovistikuilla menty kierto, ovis kp 30 ja raskaus alkoi.

Tämä toinen raskaus alkoi myös ovistestien avulla. Kierrot ovat olleet lyhyemmät kuin ennen ekaa eli vaihdelleet 32-36päivän välillä, 10kk yritettiin ilman tikkuja, sitten 2 viimeistä kiertoa tikkujen kanssa ja jälkimmäisestä tärppäsi.

Ekassa yrityksessä söin yhden kuurin Terolutia kun kierto venyi yli 50päiväiseksi mut plussakierrossa ei lääkkeitä.

Mulla on aina ollut pitkä kierto eli 40-53 päivää. Turhauttavaa oli, kun mietti raskauden yritystä, mutta silti olen tullut raskaaksi viisi kertaa heti ensimmäisestä kierrosta. Kaksi keskenmenoakin tuossa peräkkäin eli kolme lasta on.

Eli ei oo mahdotonta ilman lääkärikäyntiä tai lääkekuuria, täytyy ovistikkuja hankkia ja alkaa metsästää ovista:)

On tämä niin turhauttavaa silti, kun ennen oli normaali kierto ja esikosta tärppäsi toisesta kierrosta, nyt menossa neljäs yrityskierto..

Yhteistyössä