Guggehan on juttuna semmoinen, että "antakaa meille tontti, rakentakaa meille talo ja maksakaa meille lisenssimaksua niin sit saatte laittaa talon oven päälle gugge-kyltin". Miks helvetissä noin pitäis tehdä?
Jos voimalaitos ollaan poistamassa käytöstä niin jotain siihen tilalle pitää tulla. Kaavoittajien homma on ratkaista kuinka merenranta käytetään. Naapurikortteli, eli Merihaka pilattiin jo aikanaan rakentamalla siihen itäpasilamainen DDR- kolossi.
Sinänsä moskeijaa vastaan mulla ei ole mitään. Mä suhtaudun semmoiseen samoin kuin Jehovan todistajain valtakunnansaliin. Niit on ympäri suomea eikä ne häiritse mua yhtään, eikä niiden rakentamisessa o käyty mun kukkarollani. Ei olemassa olevat moskeijatkaan mua mitenkään häiritse.
Mut kun puhutaan vapautuvasta kaupungin paraatipaikasta niin siinä hieman kannattais kattoa mitä ja millä ehdoilla siihen laitetaan. Tohon vois rakentaa vaikka asuntoja, uimahallin tai vaikka joulupukin pääkonttorin.
Jos joku tahtoo rakentaa moskeijan niin siinähän rakentaa, ei suomessa heti lääni lopu. Mut pitääkö semmoinen rakentaa just tohon? Maankäytöllä pitäis olla vähän pitkäjänteisempiä suunnitelmia.