Toivoa on! Janne Vapaavuori taitaa sittenkin pelastaa Suomen suurjihad..., eikun suurmoskeijalta

Mielenkiintoisinta tuossa kartassa on se, että niillä alueilla jossa asuu eniten maahanmuuton puolesta puhuvia suvakkeja asuu vähiten mamuja. Miksi suvakit eivät halua asua maahanmuuttajien rikastuttamilla asuinalueilla, ovatko suvakit sittenkin niitä rasisteja?

Mä en tiedä, miten sä suvakin määrittelet mutta...

Kaikki maahanmuuttajat evät ole muslimeja.

Rajoja ei siis voi hädänalaisilta sulkea mutta jos tulee suomeen, on suomen lakeja kunnioitettava. Ei silloin uskonto -etenkään jos just sitä on kotimaastaan paennut! - voi olla asia mitä turvapaikkamaasssakin pitäisi saada lyi lakien noudattaa.

Ja millä vitulla noilla mailla on rahaa pystytellä kalliita palvontapaikkoja mutta kuitenkaan ei ole varaa auttaa rahallissti ihmisiä jotka niissä tulisivat käymään?

Kertkaikkisesti tekopyhää paskaa jälleen kerran. Uskonnot ovat totisesti syvältä!

Se on ihan turha yrittää selittää suvakeille miksi suurmoskeijaa ei pidä missään tapauksessa raknentaa, koska suvakit ovat uskossaan sokeita.

Sokeus on liian lievä ilmaisu.. Aisuri todisti jälleen kerran olevansa huolestuttavassa henkisessä tilassa oleva kehari, kun menee vertailemaan kahta uskonryhmää joiden edustajat ovat aivan eri galakseilta.

Jehovat nyt vaan odottavat turhaan maailmantappiin asti satuolentonsa tulevan ja murhaavan kaikki meidät muut. Kun taas aikaansa seuraavalle normaaliälyiselle ei tarvitse kertoa mitään muslimien aktiivisesta toiminnasta ja tavoitteistaan tämän päivän maailmassa.

Tuollaiset aksunkaltaiset päättäjät tuhoavat lastemme tulevaisuuden, äärimmäisen vastenmielistä ja sairasta touhua. Tämä touhu, jos mikä johtaa väkivaltaisuuksiin tulevaisuudessa, koska tuon sairaan uskonnon ja sen seuraamusten vyöryä ei kukaan päästään terve eurooppalainen tietenkään voi hyväksyä.

Rajoja ei siis voi hädänalaisilta sulkea mutta jos tulee suomeen, on suomen lakeja kunnioitettava. Ei silloin uskonto -etenkään jos just sitä on kotimaastaan paennut! - voi olla asia mitä turvapaikkamaasssakin pitäisi saada lyi lakien noudattaa.

Ja millä vitulla noilla mailla on rahaa pystytellä kalliita palvontapaikkoja mutta kuitenkaan ei ole varaa auttaa rahallissti ihmisiä jotka niissä tulisivat käymään?

Kertkaikkisesti tekopyhää paskaa jälleen kerran. Uskonnot ovat totisesti syvältä!
Suuri ellei jopa suurin osa maailman maista on sulkenut rajansa hädänalaisilta ja tähän joukkoon kuuluvat maailman rikkaimmat maat (Suomi ei ole rikas maa).

Uskonnot ovat vain käsikassaroita joiden avulla yritetään hallita ihmisiä ja tehdä rahaa. Samaan sarjaan kuuluvat hössötys ilmastonmuutoksesta ja maahanmuutto.

Guggehan on juttuna semmoinen, että "antakaa meille tontti, rakentakaa meille talo ja maksakaa meille lisenssimaksua niin sit saatte laittaa talon oven päälle gugge-kyltin". Miks helvetissä noin pitäis tehdä?

Jos voimalaitos ollaan poistamassa käytöstä niin jotain siihen tilalle pitää tulla. Kaavoittajien homma on ratkaista kuinka merenranta käytetään. Naapurikortteli, eli Merihaka pilattiin jo aikanaan rakentamalla siihen itäpasilamainen DDR- kolossi.

Sinänsä moskeijaa vastaan mulla ei ole mitään. Mä suhtaudun semmoiseen samoin kuin Jehovan todistajain valtakunnansaliin. Niit on ympäri suomea eikä ne häiritse mua yhtään, eikä niiden rakentamisessa o käyty mun kukkarollani. Ei olemassa olevat moskeijatkaan mua mitenkään häiritse.

Mut kun puhutaan vapautuvasta kaupungin paraatipaikasta niin siinä hieman kannattais kattoa mitä ja millä ehdoilla siihen laitetaan. Tohon vois rakentaa vaikka asuntoja, uimahallin tai vaikka joulupukin pääkonttorin.
Jos joku tahtoo rakentaa moskeijan niin siinähän rakentaa, ei suomessa heti lääni lopu. Mut pitääkö semmoinen rakentaa just tohon? Maankäytöllä pitäis olla vähän pitkäjänteisempiä suunnitelmia.
:D
Suvakit ja anarkistit ovat sama asia. Täyshulluja vassareita, pilalle lellittyjä eurooppalaisia.

Masentavaa kun vielä on kaltaisiasi totuudenkieltäjiä. Miksi valehtelet itsellesi, ihan kaikessa muussakin ehkä valehtelet, persoonallisuushäiriöinen nilkki :(
Enhän minä ilmastonmuutosta ole kieltänyt, vaan koen turhaksi siitä hössöttämisen, koska ilmastonmuutos on ikuista.

Mannerlaattojen liikkuminen saa aikaan sen, että Suomi sijaitsee aikanaan päiväntasaajalla, niin vinkuuko porukka silloinkin lumen perään?

Moskeija ja uudet terveydenhoitosysteemit pakkaavat moniosaajat ja avaruusinsinöörit pääkaupunkiseudulle.. Muualla saa sit olla ihan suomalaisten kanssa.
Toistaseks, nythän se yks vihreiden kansanedustaja vaatii tuon palvelun laajentamista koskemaan koko maata ja jokaista kuntaa. Se tummahipiäinen mies.

Toistaseks, nythän se yks vihreiden kansanedustaja vaatii tuon palvelun laajentamista koskemaan koko maata ja jokaista kuntaa. Se tummahipiäinen mies.

Siinä vaiheessa kun tällaiset tummahipiäiset ovat enemmistönä (vihreiden ja vassarien auliilla myötävaikutuksella) kuntien ja valtion päättävissä elimissä, niin suomalaisilla ei ole enää mitään sanomista siihen, miten täällä eletään. Säännöt menevät kokonaan uusiksi ja suomalaisten osa on olla valloittajien orjina ja yltäkylläisen elämän maksumiehinä.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Olisihan niillä varaa auttaa rahallisesti ihmisiä, mutta eivät tee sitä, koska tietävät, etteivät ne ole oikeasti hädänalaisia. Eurooppalaiset ovat niin tyhmiä, että uskovat kaikki valheet, mitä muslimit suustansa suoltavat.

Yhteistyössä