?
??
Vieras
Onko niin että sikainfluenssan voi sairastaa vain kerran? Eli sairastamisen jälkeen sille tulee vastustuskykyiseksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 111:Mä olen tullut siihen tulokseen näitä ketjuja lukiessani että nämä rokotusvastaiset ihmiset naljailevat täällä huvikseen. Ei heidän tarkoituksenakaan ole lukea tutkittua tietoa mistään mikä viittaisi siihen että itse tauti on vakava asia tai rokote turvallinen. Haluavat levittää väärää tietoa rokotteesta ja saavat kiksejä kun rokotemyönteiset väsyy tähän pohjattomaan jankkaukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja 111:Mä olen tullut siihen tulokseen näitä ketjuja lukiessani että nämä rokotusvastaiset ihmiset naljailevat täällä huvikseen. Ei heidän tarkoituksenakaan ole lukea tutkittua tietoa mistään mikä viittaisi siihen että itse tauti on vakava asia tai rokote turvallinen. Haluavat levittää väärää tietoa rokotteesta ja saavat kiksejä kun rokotemyönteiset väsyy tähän pohjattomaan jankkaukseen.
En usko että se nyt ihan noinkaan menee.. Rokotusvastaiset (kuten minä, jos niin nyt sitten kutsutaan) kirjoittavat omia mielipiteitään ja yrittävät herättää keskustelua sellaisilla kysymyksillä, joihin ei yksinkertaisesti löydy THL:ltä eikä muultakaan taholta suoranaisia vastauksia. Suurin syy siihen rokotuskielteisyyteen on varmasti siinä, ettei mikään taho suostu edes puhumaan/arvailemaan mitä mahdollisia haittavaikutuksia rokotteella on sikiöön. Todetaan vaan, että hyödyt on suuremmat kuin HAITAT JOS saa sikainfluenssan. Niin mitkä haitat? Siihen kun joku vastaa mulle asiallisesti, nii voin harkita uudelleen itseni rokottamista.
Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoija:Ei se mammalii välitä noista tutkimustiedoista. Hän on nyt päättänyt että rokote on paha ja sillä selvä. Tajuaisi poistua tästä ketjusta nyt kun ei kukaan voi auttaa häntä (paitsi ehkä psykiatri).
Alkuperäinen kirjoittaja 111:Mä olen tullut siihen tulokseen näitä ketjuja lukiessani että nämä rokotusvastaiset ihmiset naljailevat täällä huvikseen. Ei heidän tarkoituksenakaan ole lukea tutkittua tietoa mistään mikä viittaisi siihen että itse tauti on vakava asia tai rokote turvallinen. Haluavat levittää väärää tietoa rokotteesta ja saavat kiksejä kun rokotemyönteiset väsyy tähän pohjattomaan jankkaukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Virus voi muuntua, käsittääkseni tautiin saa muutamaksi kuukaudeksi suojan jos sen kerran sairastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoija:Ei se mammalii välitä noista tutkimustiedoista. Hän on nyt päättänyt että rokote on paha ja sillä selvä. Tajuaisi poistua tästä ketjusta nyt kun ei kukaan voi auttaa häntä (paitsi ehkä psykiatri).
KAunis kiitos. Se on hyvä, että siinä vaiheessa kun miettii tarkkaan oman lapsensa etuja, luokitellaan mielenterveysongelmaiseksi. No sehän on muutenkin jo tuttua tältä palstalta. Ei suostuta näkemään toisen kantaa asiasta, vaan heti haukutaan ja tuomitaan.
Enkä ole ketään käskenyt jättää rokotetta ottamasta, missään ei lue, että ketju olisi pelkästään odottaville, jotka aikovat ottaa rokotteen, tylsää keskustelua sekin olisi jos kaikki vaan peesailisi toisia.
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoija:Ei se mammalii välitä noista tutkimustiedoista. Hän on nyt päättänyt että rokote on paha ja sillä selvä. Tajuaisi poistua tästä ketjusta nyt kun ei kukaan voi auttaa häntä (paitsi ehkä psykiatri).
KAunis kiitos. Se on hyvä, että siinä vaiheessa kun miettii tarkkaan oman lapsensa etuja, luokitellaan mielenterveysongelmaiseksi. No sehän on muutenkin jo tuttua tältä palstalta. Ei suostuta näkemään toisen kantaa asiasta, vaan heti haukutaan ja tuomitaan.
Enkä ole ketään käskenyt jättää rokotetta ottamasta, missään ei lue, että ketju olisi pelkästään odottaville, jotka aikovat ottaa rokotteen, tylsää keskustelua sekin olisi jos kaikki vaan peesailisi toisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Voikohan saada rokotteen kun vasta plussasin?
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Voikohan saada rokotteen kun vasta plussasin?
mua kiinnostaa kans.tein eilen testin ja näytt plussaa.ja uskaltaako sitä ottaa ekan kolmanneksen aikana vai pitäiskö odottaa 3kk ensin?
Alkuperäinen kirjoittaja näin kuulin:Meillä infektiolääkäri kertoi,että pahin epidemia tulee kuulema keväällä.Saa nähdä.