Toivoisin että lukisitte tämän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistä kaverisi tai sinä osaatte epäillä jostain jutusta veljeäsi?
Jos hän tosielämässä elää keksityn jutun mukaan eli harhoissaan, niin onhan siinä jo niin selkeää näyttöä, ettei siinä edes tarvitse kysellä ja epäillä. Kokemuksesta varmaan jo tiedätkin miten toimia, toki psykoottinen ihminen tarvitsee apua ja kiireesti, ei ne lukot itsestään aukea.

Muutenhan ei oikein tällaisella palstalla pysty varmana sanomaan, että joku juttu on täysin keksitty ja juuri jonkun tietyn henkilön kitjoittama. Jollei siis ole selviä viiteitä ihmisen todelliseen elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja Kari lähti taas heti kun tämä ketju nostettiin.Kirjoitti tuolla Horatio ketjussa.

No huh huh.Kari kirjoitti tuon kommentin samaan aikaan kun tämä nostettiin.Ei siis voinut millään nähdä tätä.

ok molemmat kirjoitettu 00:03 mutta onhan minuutti 60 sekuntia, juuri kun kello on tullut 00:03 hän on voinut kirjoittaa toisen kommentin ja juuri ennen kuin kello on vaihtunut 00:04 hän ehti kirjoittaa tämän

vaikea se on ap.n kirjoituksen perusteella ketään tuosta tunnistaa.. "saattaa esiintyä naisena tai perheen isänä".. miehiä tai naisia täällä ihmiset enimmäkseen ovat..

hyvin kirjoitettu ja asiallisesti mut en usko että tuosta isompaa apua ongelmaasi on

no onko vai eikö ole?
jos mustana täällä olet palstaillu ni mikset laittanu sillä sitä?
ja kari kirjottaa tääl edelleen toisinku sinä,tän viesti jälkeen eli vaikee arvata mitä tälki ajettii takaa.

Karilla on uusi nimi: satu. Kertoilee kuinka mies löi, taas. Kertomus kuin Karin kirjoittama.... Ja minä kuulun niihin, jotka puolustivat Karia (vielä tähän iltaan asti).....

Onkohan itse Huolissaan monen persoonallisuuden omaava henkilö ja haluaa vaan saada tyypit vastaileen.. mistä sen tietää. Täällä monesti pyörii nii outoja juttuja muutenkin..

Laitan tämän toisen kommenttini nyt tähän takaisin vaikka moderaattorit olivat sen poistaneet ketjua siivoillessaan. Eli samana yönä kun tein tämän aloituksen, sain ensimmäiseksi kommentiksi vieraalta seuraavan "Anna kun arvaan, olet se joka teki monta aloitusta siitä että nimim. Kari on feikki? Miksi hän on sulle pakkomielle?" Vastaus tuohon kommenttiin on tässä viimeisenä ja alunperin se oli tässä ketjussa siis jo kolmantena.

Tuo kommenttini varmaan vastaa osaan teidän kyselyistä. Noissa kahdessa kommentissa eli tässä ja aloituksessa olen jo tuonut ilmi syyt tähän nimimerkkini käyttöön ja painottanut myös sitä että muuta sanottavaa minulla ei näin julkisesti tähän asiaan ole. Syitä on useita ja yksi on se että en halua levitellä toisten asioita täällä tämän enempää ja en halua tietämättömyyttäni loata kenenkään nimimerkkiä. Kirjaudun tällä tunnuksella ajoittain tutkimaan yyviestejäni, kiitokset muuten kaikille niitä laittaneille, mutta julkisesti tässä ketjussa tai muuallakaan en asiaa kommentoi. Harmitti suuresti, että moderaattorit poistivat tuon kommenttini ja ihmiset kysyvät nyt asioita, joihin olen jo vastannut eli toivottavasti on OK että laitan tämän nyt uudelleen.

Ja tässä tuo kommenttini vieraalle:

"En aio ottaa asiaan tämän enempää kantaa tässä mitäsnyttän puolella. Täällä palstalla itse enemmän tai vähemmän aktiivisesti käyvänä tiedän millainen soppa ja haloo tällaisista asioista täällä saadaan aikaiseksi, jos niitä alkaa ruotimaan tarkemmin ja varsinkin harmaiden kanssa jankkaamaan. Arvasin toki että minuakin pidetään provona tai feikkinä. Loin tämän nimimerkin juuri tuon vuoksi että tarpeen vaatiessa voin yveetä laittaa. Tuossa aloituksessani on kaikki tarpeellinen, mitä minulla on sanottavana ja aiemmin en tästä asiasta ole täällä aloitusta tehnyt kun en ole palstallakaan toviin ollut. Veljeni asioita en tuon tarkemmin ala täällä kenenkään kanssa vatvomaan ja oikeastaan tämän aloituksen idea oli esittää pyyntö ja tuoda huoleni ilmi eikä niinkään herättää mitään provoilukeskustelua. Toivon kuitenkin että aloitukseni lukee mahdollisimman moni ihminen ja siksi olisinkin kiitollinen, jos sitä jaksettaisiin nostaa. Kiitos kuitenkin vinkistä tutustun tuohon Kari on feikki nimimerkkiin, jos sen tuon haun avulla löydän."

provo. Karista en tiedä tommoista oikeestikkin vo nykyään sattua valitettavasti! Mut on naurettavaa ja aika epä inhimillistä sitten ruveta tekeen tämmöisiä ketjuja joka on jo mauttomuuden loppu!!!! Ja jos nää kumpikin on saman ihmisen kirjoittamia ni toivoisin että lopettais koko kirjoittelun! Siis ei tämmösellä asialla sais ketään tehdä pilaa tai joku muu vastoin omaa tietoa voi sanoa varmaksi että tää ei olisi totta ni rupea huutamaan että on provo!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä