Toivoisin että lukisitte tämän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no joko oot laittanu karin hoitoon?
aika kummallista että tääl tuut huolissaan sanoon että veljes seonnu,sit kuitenkin kari palstaa ihan normisti jos oikeesti olis ni olisit se hoitoo laittanu..hohhoijaa kukahan suhun jaksaa uskoa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no joko oot laittanu karin hoitoon?
aika kummallista että tääl tuut huolissaan sanoon että veljes seonnu,sit kuitenkin kari palstaa ihan normisti jos oikeesti olis ni olisit se hoitoo laittanu..hohhoijaa kukahan suhun jaksaa uskoa?

Aikuista ihmistä ei ihan tuosta noin vaan hoitoon viedä, ellei hän itse ole suostuvainen.

Mä en nyt millään ymmärrä miksi te Karin suojalijat itse jatkuvasti sotkette Karia tähän ketjuun vaikkei ap ole Karista sanonut yhtään mitään! TE itse teette kokoajan asiaa tuosta Karista ja liitätte hänet näihin erilaisiin epäilyketjuihin. Teette siis suojakillenne karhun palveluksen. Jos te ette hössöttäisi koko ajan Karista kukaan ei varmaan kohta enää edes muistaisi että häntä on epäilty provoksi. Missä te olitte kun älynlahjoja jaettiin????
Ja tämän sanon ihmisinä joka ei ole sekuntiakaan uskonut Karin sepustuksiin ja todellakin pidän häntä provona.

Naiset eivät tunnista patologista valehtelua - ennenkuin joutuvat itse sellaisen ihmisen uhriksi. Entinen avomieheni oli sellainen ja jopa hänen äitinsä uskoi poikansa tarinat, kunnes ne toden totta osoittautuivat pelkäksi saduksi, jossa mies itse eli fantasioineen.

Kiitos ap.:lle, kun kerroit asiasta!

Yhteistyössä