Toivoisin neuvoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lillinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lillinen

Vieras
Minulle tuli noin 3 kuukautta sitten outoja näppyjä alapäähän ja menin lääkäriin joka totesi, että todennäköisesti herpestä ja minä kun kinaamaan ettei voi olla mahdollista, kun ei mies voi olla pettänyt enkä itsekään ole koskaan ollut muiden kanssa. Mies väitti sitkeästi ettei ole pettänyt,KUNNES älysin kysyä onko joku ottanut suihin ja sieltä se vastaus tuli tosi vaikeasti että Tallinnassa kerran!!!! Sen jälkeen emme ole seksiä harrastaneet, koska minä pelkään hirveästi että oireet tulevat takaisin, se oli niin kamalaa ja sitten vielä, onko terveyskeskuksessa kirjattu epäily herpeksestä papereihin eli en kehtaa sinnekään enää koskaan mennä, kun siellä on tuttuja hoitajia ja jos joku näkee sen! MÄ KUOLEN HÄPEÄÄN!

Herpes on erittäin helppo todettava, lääkärisi ilmeisesti tunnisti sen varmasti ilman näytettäkin? Omaksi hyödyksi ne tiedot potilastiedoisamme ovat, ammattilaiset eivät niihin takerru. Vaivasi ei ole sinun häpeäsi, ei totisesti!

Ihme vastaus pettämiskysymykseesi tuli, eikö muka suihin otto ollut sitä?!!

Tiennet, että virus on ja pysyy elimistössä koko loppuiän? Se tarkoittaaa sitä, että et voi olla suojaamattomassa yhdynnässä kenenkään sellaisen kanssa, jolla ei itsellään sitä ole. Miehelläsi on. Aktiivisena se tartuttaa vähänkin ärtyneen limakalvon kautta ja ärtyy helposti aktiiviksi. Liukuvoiteesta on apua siihen, etteivät limakalvosi joudu mekaaniseen rasitukseen niin kovasti.

Miehesi totisesti ansaitsee sen, että ehdollistat itsesi hänelle! Menettelynsä on ollut sinua kohtaan täydellisen vastuutonta.

Herpekseen on lääkkeitä, jotka helpottavat oireita, mutta tehokkaita sellaisia saat vain lääkäriltä. Älä siis itsesi vuoksi ala ujostella ja hävetä, vaan hae apua ja neuvoja sekä resepti, sillä tarvitset lääkettä ihan heti, kun vaiva antaa ensimmäisiä merkkejään. Veikkaanpa, että miehelläsi on pikaisesti kiire lääkärille myös.

....vastauksestasi, mieheni on edelleen sitä mieltä ettei se nyt niin pettämistä ole, että voipi olla että olen kohta sinkku kun ei keskustelukaan tahdo enää sujua!!! Se tunne aktiivihetkellä vaan oli niin kamalaa, etten uskalla edes ajatella sänkyhommia, kun pelkään sitä kipua niin kovin, silloin olisin voinut tappaa itseni, kun kirvely oli tuskallista. Auttaisikohan liukuvoide siihen ettei se tulisi aktiiviseksi niin helpolla?

Liukuvoiteesta on juuri se etu, että se vähentää hankausta ja herpes ei aktivoidu sen vuoksi. Muutoin se ei ole siihen lääke, ainoastaan mekaaninen suoja.

Selvitä vielä ennenkuin lähdet suurempia päätöksiä tekemään, onko oikeasti mahdollista saada sukuelinherpes suuseksistä.

Herpesrakkula huulessa on meinaan eri sorttia kuin pimpsassa kasvava. Huuliherpesviruksia liikkuu ilmassa ja sen voi saada pisaratartuntana ilman suukkojakin. Mielestäni (tämä sun kannattaa tarkastaa) suussa ei voi olla tätä sukuelinherpestä, huuliherpes voi taas tulla alapäähän.

Molemmat herpesvirukset tarttuvat ristiin. Eli ... on väärässä. Eikä herpes ole todellakaan niin helposti tarttuva, että sen ihan ilmasta voi saada.

Suuseksissä todellakin voi saada herpeksen.

lillinen, ap. hae tosiaan tietoa googlesta, niin saat asianmukaista informaatiota.

Tavalliseimmin huuliherpeksen aiheuttaa HSV1 ja genitaaliherpeksen HSV2 -tyypin virukset.

Mutta huomattavaa on, että molemmat tarttuvat ristiin, eli ns huuliherpes voi esiintyä genitaalialueella ja genitaaliherpes huulessa.

Molemmat voivat tarttua myös oireettomana. Ilamsta herpeksen ehkä saisi, näin mielikuvitusta käytten, jos olisit juuri oikein lähellä jotakuta, jonka oikein pahat herpesvesikellot puhkeavat päällesi.. not very likely..

Ap, jos pystyt jatkamaan miehesi kanssa, olet kyllä aikamoinen sissi. Itse antaisin moiselle monoa. Tsemppiä sinulle!

Herpekseen on tehokas lääkitys, jota voi käyttää myös estolääkityksenä ehkäisemään viruksen aktivaatiota.

Käy ihmeessä lääkärillä keskustelemassa vaihtoehdoista. Mene vaikka yksityiselle, jos terv.keskus arveluttaa.

Ja olen miehelleni ilmoittanut etten enää käytä terveyskeskusta ja kun menen yksityiselle, niin hän maksaa! Kiitos tosi paljon vinkeistä ja nyt osaan vähän hakea jo tietoakin!!
En yksinkertaisesti uskalla lähteä, kun en tiedä miten pärjään rahallisesti? Mutta ehkä pinna vielä tulee täyteen tai sitten ukko lähtee kun ei enää saa!!!

Yhteistyössä