Toivoton tilanne :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma pian 5x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma pian 5x

Vieras
Toivoton tilanne :(

Huomasin olevani raskaana miehelle, jonka kanssa emme enää seurustele. No, otin toki häneen yhteyttä ja nyt sitten jälleen yritämme yhteiseloa tulevan vauvan vuoksi. Itsestäni tämä tuntuu todella turhalta, sillä tämä mies on aivan mahdoton valehtelemaan (olen niistä joskus täällä kirjoittanutkin, esim. suhteemme alkuun valehteli asuvansa yksin vaikkei näin ollut). No, viimeisin valhe mikä nyt tuli esille on niinkin naurettava kuin hänen uusi imurinsa. Tässä taannoin kertoi mistä sen oli ostanut ja jopa hinnankin kertoi. Sitten se sattumalta tuli esille,että se imurin olikin hänen exänsä antama. No, tuo on tosi pieni seikka, mutta näitä on niin lukuisia esimerkkejä. Olenkin miettinyt, että miten voin jakaa kotini, tulevaisuuteni, vanhemmuuden ja lapsen miehen kanssa joka niin kovasti valehtelee? Se miksi häntä tässä pidän on ihan puhtaasti siitä syystä,että haluaisin, että hänelle ja tulevalle lapselle muodostuisi hyvä suhde ja hän olisi apuna tässä arjessamme. Minulla siis on muitakin lapsia. Mutta tämä hänen valehtelu taipumus ahdistaa välillä minua niin paljon, että en saa nukutuksi, ahdistun ja sitten kun nukun, näen jopa unia siitä. Kaiken huipuksi, mies kerkesi löytää uuden kumppaninkin siinä välissä kun pani lapsen alulle ja sain tietää,että olenkin raskaana. Eli tämäkin muka oli tapahtunut kahdessa viikossa. Kovasti hän tuntui sitäkin harmittelevan kun joutui sen suhteen alun jättämään.

minä en alkaisi tuollaiseen suhteeseen ollenkaan. en ymmärrä, mitä sinä/te saatte tuosta suhteesta, jos alku on jo tuollaista. tuskin se siitä ainakaan helpottuu. helpompi sinun on elää yksin lasten kanssa.

• Tykkää
Reactions: LisaMarie
Itse en alkaisi suhteeseen selvästi epäluotettavan miehen kanssa, ja pilaisi sillä elämääni. Mielummin sopisin lastenvalvojan kanssa ja miehen kanssa yhdessä tapaamiset tulevan lapsen kanssa ja olisin yksinhuoltajana. Se ei estäisi kuitenkaan miestä osallistumasta lapsen elämään.

Olette oikeassa. Se tunne kun huomaa,että sinulle on jälleen valehdeltu - se syö naista ja parisuhdetta :( Olen tässä miettinyt,että uskoisin eläväni huomattavasti onnellisempaa ja tasapainoisempaa elämää ilman tätä suhdetta. Vaikkakin vauva on tulossa, toki se luo haasteita ja esteitä. Joudun luopumaan ajatuksesta,että minulla tulisi olemaan parisuhdetta. Siten seksielämällekin saisin hyvästit heittää. Kolikolla on aina kaksi puolta.

Yhteistyössä