Toivottakaa mulle onnea ja pitäkää peukkuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Toivottavasti pääset minne haluat.

No mä toivon samaa mut vähäsen veikkaan etten pääse :snotty:

ja pyh :D pääsetpäs

No en mä edes vielä tiedä pääsenkö niihin paikkoihin joihin oon hakenut täydennyshaussa :D Mut ei oikein huvittais lähtee Kokemäelle tai Forssaan :D Ne on niiiiin kaukana :D Ja toi olis siitä hyvä et mä oon aikaisemmin jo ollu samalla linjalla :D

No kokemäestä en tie, ku ei sytytä mitään mielikuvaa päässä et missä on, mut Forssa ainaki aika kaukana, jos meinaat Turusta kulkea :p

Juu ja Kokemäel on viel enemmän matkaa :laugh:

Ahaa, ok :laugh:

Eipä oikein innosta kulkea yli 200km joka päivä koulun takia :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hei ap??:
Kerro mihin oot hakenu? Asun kokemäellä :)

No ihan siihen ammattiopistoon, tekstiilipuolelle, mut en mä kuitenkaan pääse :D

Äläs ny sano, hyvin voit päästä :) Olisko sulla mahdollisuutta asua viikot asuntolassa vai onko täysin pois suljettu juttu?
asun muuten ihan ammattiopiston naapurissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei ap!:
Alkuperäinen kirjoittaja hei ap??:
Kerro mihin oot hakenu? Asun kokemäellä :)

No ihan siihen ammattiopistoon, tekstiilipuolelle, mut en mä kuitenkaan pääse :D

Äläs ny sano, hyvin voit päästä :) Olisko sulla mahdollisuutta asua viikot asuntolassa vai onko täysin pois suljettu juttu?
asun muuten ihan ammattiopiston naapurissa :)

Ei kun kyllä mä sen kuljen sit ihan joka päivä vaikka siihen aikaa uppoaakin, mut ei se ole kuin 3 vuotta. Kunhan mä nyt vaan saisin ammatin...

Miten on edes mahdollista kulkea jotain 100km koulumatkaa. Autolla siihen menee hirveästi rahaa eikä bussikaan halpa ole. Lisäksi kotona ei kerkeä kuin kääntymään.

Voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
Miten on edes mahdollista kulkea jotain 100km koulumatkaa. Autolla siihen menee hirveästi rahaa eikä bussikaan halpa ole. Lisäksi kotona ei kerkeä kuin kääntymään.

Voimia.

Onneks siihen omalla autolla kulkemiseen saa koulumatkatukea jonkin verran.

Yhteistyössä