Toivottavasti kukaan nainen ei erehdy veljeni kanssa seurustelemaan!

punatukkainen

Aktiivinen jäsen
09.01.2005
2 604
0
36
Eilen äitini luona törmäsin myös veljeeni 30.v, jonka suusta pääsi näin:
" sehän vain vahvistaa ihmistä, kun sillon tällön turpaan saa!!"

Mä en meinannu uskoa korviani....jouduin kysymään uudelleen, että mitä sä niinku sanoit. No käytiin sitte keskustelua väkivallasta ja todellakin tuli sellanen olo, että toivottavasti elää yksinäisenä loppu elämänsä.
Hyvin on oppi isältä pojalle periytynyt....ei voi kun sääliä!!! :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Jos hää sattuu joskus vaikka baari-illan jälkeen saamaan toiselta kädelliseltä turpaansa, niin sähän voit sitten todeta tuon sille :whistle:

Melkein tekis mieli järjestää tälläinen vahvistamiskohtaus tuommoisille sankareille...

Alkuperäinen kirjoittaja Ei:
se sit ollut mitään sen kieroa huumorintajua? Vai ihan tosissaanko oli?

Ihan tosissaan oli. Juttu lähti siitä, kun serkkuni oli saanut turpiinsa ja sitä sitte kauhistelin. Ja kuulin sitte äidiltä, että veljeni oli lyönyt kahta tyttöystäväänsä tossa muutama vuosi sitten. Onneksi tajusivat jättää veljeni.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Ihan tosissaan oli. Juttu lähti siitä, kun serkkuni oli saanut turpiinsa ja sitä sitte kauhistelin. Ja kuulin sitte äidiltä, että veljeni oli lyönyt kahta tyttöystäväänsä tossa muutama vuosi sitten. Onneksi tajusivat jättää veljeni.

Onneksi tosiaankin! Voi juma kun pistää vihaksi tollaset tapaukset...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos hää sattuu joskus vaikka baari-illan jälkeen saamaan toiselta kädelliseltä turpaansa, niin sähän voit sitten todeta tuon sille :whistle:

Melkein tekis mieli järjestää tälläinen vahvistamiskohtaus tuommoisille sankareille...

Mä olen samaa mieltä.....mä olen täällä ihan kauhuissani! Jotenkin tuntuu hullulta....ollaan samoista vanhemmista kasvettu ja näköjään niin erilaiset!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei:
se sit ollut mitään sen kieroa huumorintajua? Vai ihan tosissaanko oli?

Sun tarttis järjestää veljelles kohtaaminen itteään vahvemman nyrkin kanssa...
Tietty siinä on vaara, että joku lyökin liian lujaa.
Mä en ihan veljelleni uskaltaisi, mutta toisaalta tarpeen olis...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mä olen samaa mieltä.....mä olen täällä ihan kauhuissani! Jotenkin tuntuu hullulta....ollaan samoista vanhemmista kasvettu ja näköjään niin erilaiset!!!!

Joo kyllä siinä näin voi käydä, että samasta perheestä samoilla arvoilla kasvatetuista sisaruksista kasvaa täysin eri tavalla käyttäytyviä ja ajattelevia aikuisia. Päteekö tämä hänen filosofiansa sitten myös häneen itseensä, eli onko ok jos siippa vaikka pesäpallomailalla hutkii kun sille päälle sattuu?