Toivottavasti tämä kuuri puree!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
11kk ikäisellä pojalla on nyt 3 peräkkäinen antibioottikuuri korvatulehduksiin. Eilen aamulla otettiin viimeinen annos edellistä kuuria ja tänään aloitettiin jo uusi :| Viime yö ja tämä päivä kamalaa huutoa, niin tilasin ajan lääkäriin ja vielä/taas korvat tulehtunu :( Nyt saatiin onneksi lähete korvapolille, niin saadaan varmasti putket.
Refluksi kuulemma altistaa noille korvatulehduksille, nyt on jo viides kuuri lyhyen ajan sisällä. Kyllä mä oon niin onnellinen, kun saan nukkua edes pari tuntia putkeen, ku saadaan nuo tulehdukset kuriin :D

Huutaako lapsi asianmukaisesta kipulääkityksestä ja pienestä kohoasennosta huolimatta? :/

Korvakierre on syvältä. Meidän tytöllä se päättyi, kun korvat putkitettiin ja kitarisa poistettiin. Pojankin korvakierre päättyi siskon putkitukseen :o

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Huutaako lapsi asianmukaisesta kipulääkityksestä ja pienestä kohoasennosta huolimatta? :/

Korvakierre on syvältä. Meidän tytöllä se päättyi, kun korvat putkitettiin ja kitarisa poistettiin. Pojankin korvakierre päättyi siskon putkitukseen :o

Koko ajan on sänky ollut kohotettuna, ihan tuon refluksinkin takia ja panadolia oon laittanu, mutta ei sekään sitten koko yötä auta :| Muutenkin on sitten itkuinen, kun yöt menee itkeskellessä, niin on päivälläkin poikki.

Vanhemmalla pojalla oli 12 korvatulehdusta ennen kun päästiin putkitukseen ja kitarisa poistettiin, ennen tuota poika änkytti jo todella pahasti. Viikon jälkeen änkytys loppui eikä ainuttakaan tulehdusta ole ollut yli kahteen vuoteen :D

Useat perättäiset antibiootit saattaa myös olla yksi osasyy kierteeseen, laskevat omaa immuniteettia ja korvatulehdus uusii helpommin - 3/4 korvatulehduksista virusperäisiä, eikä antibioottikuuri niihin harmi kyllä silloin auta.

Toivottavasti helpottaa pian ja siitä putkituksesta olisi sitten apua! Jatkuva yöpomppiminen sairastelujen takia on aivan raastavaa...

Vinkkinä (tulehduskierteisen lapsen vanhempana), kannattaa hakea apteekista (Pro)Symbiofloria tukihoidoksi. Googleta ihan mielenkiinnosta tulehduskierre + symbioflor, siitä voisi olla myös apua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Emmeli:
Symbioflor on siis maitohappobakteeria. Alan jo itse vakuuttua, että muita hyödyllisempää ja tehokkaampaa. :)

Mä oon rela-tippoja antanu, mutta täytyypä kurkata & testata tuokin, kiitos vinkistä :)

Ole hyvä. :) On yksi parhaista vinkeistä, mitä on saatu, vaikka alkuun epäilin... On ollut avuksi monelle tulehduskierteiselle lapselle. Jos tulehduskierre jatkuu ja jatkuu (ja asutte pk-seudulla), annan hyvän lääkärivinkin: Rauli Mäkelä.

Pitää luentojakin tulehduskierteistä ym, hänen kirjoittamansa kirja löytyy useimmista kirjastoistakin, nimi on muistaakseni "Irti tulehduskierteestä".

Pelkkää Panadolia?

Pyytäkää ihmeessä Pronaxen-resepti. Sitä ja Panadolia päällekäin (Panadoliakin tarkalleen lapsen painon mukaisesti, eli 15 milligrammaa per painokilo) niin kipukin toivottavasti helpottuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Symbioflor on siis maitohappobakteeria. Alan jo itse vakuuttua, että muita hyödyllisempää ja tehokkaampaa. :)

Mä oon rela-tippoja antanu, mutta täytyypä kurkata & testata tuokin, kiitos vinkistä :)

Ole hyvä. :) On yksi parhaista vinkeistä, mitä on saatu, vaikka alkuun epäilin... On ollut avuksi monelle tulehduskierteiselle lapselle. Jos tulehduskierre jatkuu ja jatkuu (ja asutte pk-seudulla), annan hyvän lääkärivinkin: Rauli Mäkelä.

Pitää luentojakin tulehduskierteistä ym, hänen kirjoittamansa kirja löytyy useimmista kirjastoistakin, nimi on muistaakseni "Irti tulehduskierteestä".

Minäkin suosittelen lämpimästi tuota kirjaa ihan kaikille, ei pelkästään korvatulehduskierteessä olevalle :)
Apua on saatavissa paljon helpommin kuin luullaankaan.

Yhteistyössä