Toivottomat haaveilijat joulua odotellessa ja viettäessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiharapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm, täällkin yksi. No jaa tilanne sikäli eri, että kuumeiluun liittyy paitsi jo kohtuullisen korkea ikä, niin myös sen tosi asian tunnustaminen, että voipi olla, että sitä isäehdokasta ei ilmaannu, ennen kuin koen olevani liian vanha vielä kerran ryhtymään aidiksi. No 40 ei vielä ole mittarissa, mutta... Joo, en ole kovin aktiivisesti uusiosinkkuvuosinani sitä miestä etsinytkään, mutta kun se äitiyden riemu ja onni ( sekä murhe ja väsymys) olis vaan niin ihanaa vielä kerran kokea.
No onhan tuo yksi kakslahkeinen ollut siellä takavasemmalla jo useamman vuoden, mutta kun ei oikeasti seurustella ja sillai... Huijaamaan EN ryhdy, enkä usko että meistä paria tulisi, mutta pieni toive "vahingosta" elää... Niin, näinkin vanha VOI olla niin tyhmä, että tietoisesti leikkii tulella, eli sitä keskeytettyä käytettään. Hmmm, ennen kuin kukaan alkaa paasata vastuuttomuudesta, niin tiedän, mutta olen myös monta kertaa kysynyt haluaako mun hankkivan esim. kierukan ja aina vastaa, että ei näin on hyvä. Jaa viimeeksi kysy, koska saa tulla sisälle ja sanoin että vaikka heti, mutta muista riskit. Ei sit kuitenkaan tullut siis. No mutta katsotaan mitä uusi vuosi tuo tullessaan. =)

Toivottomien perustajajäsen täällä: viidennestä yrityskierrosta tuli tärppi!!! Joulun jälkeen pe tuli haamu ja eilen testasin uudestaan ja viiva oli vahvempi. Plussa tuli testiin vasta 35/27 eli viikon verran piti jännittää.

Mutta johan itse olen raskaudesta haaveillut useamman vuoden, joten oli se aikakin. Ja mieskin on innoissaan.

Onnellista vuotta kaikille!

Tervetuloa mukaan joukkoon Vanhajatoivoton.

Onnea Pantteri. :) :flower: Todella mahtavia uutisia näin heti vuoden alkuun. Antaa toivoa taas meille muille.

Täällä ei mitään uutta, mies huolehtii edelleen ehkäisystä tunnollisesti. Ei auta kuin yrittää kesällä löytää se työpaikka ja toivoa että mies sitten vihdoin ja viimein suostuu jättämään ehkäisyn pois. Odottavan aika on vaan niin pirun pitkä. :/

PANTTERI ONNEA TODELLA PALJON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HIPPO kyllä säkin vielä tähän pääset..

Menkat puuttuu edelleen.. Ja testiä teen seuraavan kerran loppuviikosta jos vielä aihetta.. Nyt siis menossa KP 41/32-35

KP

yep. meni välit miehen kanssa kummaliseks ihan yks kaks ja oli kaikkee uutta ja vanhaa ongelmaa jotka sitten tuli pintaan. nyt ollaan niitä korjailemassa ja katotaan se "vauvabisnes" sitten myöhemin uudestaan.

tosin jotain mukavaakin. mut nimitettiin eilen kummiks veljen tyttärelle :) eli kastajaisia innolla odottelen.

KP toivottavasti ne menkat alkais kohta. tai oikeemmin toivottavasti pärähtää plussa siihen testitikkuun.

ja pantteri! ihana kuulla hyviä uutisia! oikein paljon onnea teille!

kiitos kiitos :)

eilen iski melkein paniikki kun mietin tätä juttua. enhän mä edes tiedä mitä kummi tekee. tai periaatteessa tiedän mutta käytännössähän tää on ihan uus juttu mulle :) onneks haulla löytyy kummien haukkumis ketjuja niin tiedän sitten ainakin mitä EI kannata tehä :D

unenpuute vaivaa täällä, ja siitä seuraa ihanaa muistin menetystä. tuntuu ku oisin tulossa seniiliks ku en oo kahteen päivään tienny monesko päivä oli, viikonpäivät on ihan sekaisin.
noh mutta lauantaina on viimenen työvuoro ja sitten on kolme päivää vapaata. sit saa nukkua. mä en ymmärrä miks aina sillon kun on aamuvuoroja ei pääse nukahtamaan?

eikä edes päikkärit auta. se on tää vuodenaika...

Voi kuinka ihanaa!! Pantterille paaaaljon paaaljon onnea ja tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan! Siinäs näette, ettei se toivottomuus loputtomiin kestä!!

Ja KP:lle toivotan myös, että plussa sieltä pärähtää eikä suinkaan menkat!

Entinen toivoton Räpätäti+pikku papu rv12+1

Moi taas! Tänne mä sitten kuitenkin taas päädyin, en pysty olemaan poissakaan. Tässä lähiaikoina on vaan vauvoja pyörinyt ympärillä ja kaikki lapsetkin on ollu niin ihania. Mä olin jo aivan varma, että kuume on hellittämään päin mutta kuinkas kävikään... :kieh:

Miten suoraan te olette sanoneet miehillenne tuosta vauvakuumeestanne? Mä en enää ole edes siitäkään varma, että kuinka hyvin se ukko tietää mun haavesta. Se ei ole kyllä yhtään syttynyt tähän touhuun edelleenkään. Ja tää on nyt se vuosi kun tulee 3-kymppiä täyteen, että suoraan sanottuna kusessa tässä ollaan. Alkaa taas paniikki hiipiä!

Mites täällä? Aika harvalla näyttää olevan tosi toivoton tilanne, ja monilla alkaa jo mies olla lämpenemässä. Voi kun tietäis että edes vuoden päästä tai kahden tai jotain... Mut meillä se voi olla "ei ikinä". Voi kun ois olemassa jotain pillereitä, että vauvakuume heräis miehessä. Näyttäis olevan kysyntää sille :laugh:

onnitteluista! Pää on ihan pyörällä edelleen :) Varasin tänään neuvolan ja asia alkaa tuntua niin todelta.

Niiskunenälle - minä sanoin miehelle 2,5 vuotta sitten ensimmäisen kerran, että on vauvakuume ja sen jälkeen vihjailu meni aaltoina. Mutta vihjailu aiheutti meillä vain lisänegatiivisuutta ja jossain vaiheessa olinkin varma, että meille ei lapsia tule. Viime kesänä eli 2007 sanoin hyvin painokkaasti, että meidän yhteinen elämä on ihanaa, mutta ei täydellistä ja siitä täydellisen tekee lapset. Mies mietti minuutin ja sanoi, että ryhdytään sitten perustamaan perhettä. Eli lyhyt ei ole ollut odotus tähänkään asti...

Tsemppiä "taivuttelutyössä", vaikka minun mielestä sellaista ei edes pitäisi tarvita. Nykymiehistä osa on erikoista porukkaa, he haluavat helpon, vapaan ja huolettoman elämän. Molemmat veljeni ovat tällaisia ja moni muukin.

niiskunenä: meillä niin vähän yhteiseloa takana, että tein jo alkuunsa selväksi, että haluan lapsia.. ja lapsiluvusta keskusteltiin jo viikon yhdessä olon jälkeen..
Ja nyt menossa yk 5 ja menkat7-8 pv myöhässä..

KP

Jee! Viikonloppuvapaa alkoi juuri. Tästä eteenpäin mulla onkin harjoittelun osalta viikonloput vapaat. :) Eipä oo harjoitteluakaan enää kuin 3 viikkoa jäljellä. Kamalan nopeasti aika menee, kun taaksepäin miettii. Eteenpäin kun yrittää ajatella, niin tuntuu ettei aika kulje mihinkään.

nibbler, kummius on ihan helppoa. Lapsen kanssa saa tehdä kaikkia kivoja juttuja, mutta kun tulee itku niin sitten tyrkätään takaisin äitin tai isin syliin. :whistle: No ei vais, kyllä se kummius siitä pyörähtää käyntiin ja helpommaksi muuttuu kun lapsi kasvaa ja pääsee tekemään lapsen kanssa erilaisia asioita. Ja on se ihan vauva-aikakin vauvakuumeiselle kummille ihanaa, kun saa vauvaa pidellä sylissä ja luvan kanssa ostella kaikkia ihania pieniä vaatteita. :D

niiskunenä, kyllä me ainakin jo alussa puhuttiin, että lapsiakin halutaan sitten joskus. Meillä vaan se joskus tuli mulle paljon paljon aiemmin kuin miehelle. Eli 3,5 vuotta vauvakuumeilua ja miehen käännyttämistä takana. Meillä mies vetoaa taloudelliseen tilanteeseen, joka ei ole paras mahdollinen, mutta ei kyllä huonoinkaan. Pärjättäis aivan varmasti näillä tuloilla, vaikka vauva tulisikin nyt. Mies on laittanut ehdoksi että mullakin pitäisi olla jotain vakituisempaa työtä ennen kuin voidaan vauvaa alkaa yrittämään. Tuolla verukkeella on meillä vauvasuunnitelmia laitettu koko ajan vaan kaueammaksi. Tällä hetkellä olenkin koulutuksessa joka päättyy kesäkuussa ja toivon mukaan sen jälkeen työpaikka löytyisi.

Miehen kanssa olen yrittänyt jutella että entä jos en vieläkään saa kuin vaan jotain pätkätöitä, niin mitenkäs sitten vauvasuunnitelmien kanssa. Sanoi vaan ettei tiedä ja mieheni tuntien se tarkoittaa samaa kuin ei. :/ Alkaa vaan ikää mullekin tulla kun vielä tässä kuussa tärähtää 28v mittariin. Ei tässä enää niin kovin kauan voi asiaa siirtää aina vaan eteenpäin, varsinkin kun haaveissa on enemmän kuin yksi lapsi. Pillerit jätin pois loppuvuodesta, kun ne aiheutti lievää pahoinvointia ja muutenkin ajattelin antaa kierron tasaantua, jos nyt joskus sinne yritysvaiheeseen päästäis meilläkin. Aika toivottomalta vaan välillä tuntuu. :|

KP, no höh. Kurjaa tollanen että tulee noin pitkä kierto väliin. Tuossahan ehtii jo toiveita nostaa vaikka miten korkealle. :hug:

Pantteri, käyhän jatkossakin kertomassa meille että miten raskaus etenee ja muutenkin kuulumisia. Toivon mukaan mekin täältä joskus perässä tullaan. :)

Johan tässä tätä tekstiä tulikin, nyt syömään. :wave:

kp:lle halit :hug: ehkä se viimein tässä kierrossa tapahtuu.

hippo. joo me kerettiin kummilapsenkaa tutustua jo jouluna :) aivan ihana pyöree silmänen ja suinen tummatukka :) mieski vallan ihastu ja kysy että tommonenko pitäs olla? :laugh: mä vastasin parhaimmalla salainen agentti äänellä että joo otetaan se :kieh:

mä olin hyvin fiksu tehdessäni joululahjaa pienelle. ostin semmosen setin jossa on nalle, töppöset ja viltti. lisäks vielä vaaleenpunasen potkupuvun ostin. ompelin viltin kiinni pottkarin yläosaan ja TADAA! unipussi :)
jos niitä tekis muutaman varastoon ;)

Onnea pantteri!

Ja KP onnea seuraavaan kiertoon...ja toivottavasti eivät suraavan kerran pidä sinua noin kauaa jännityksessä se on inhottavaa..

ja hipolle onnea työn löytämiseen..ja kaikkeen mahdolliseen =)

poika04 ja tyttö 22+2

Minäkin täällä välillä...

Onnea todella paljon Pantterille!! Sulla sitte päättäväisyys autto, loppu miehen jahkailu ;)

Kp Onnea kuitenki seuraavaan kiertoon.. :hug: Toivottavasti et liikaa mieti ja stressaa asiaa, mä uskon et sekin saattaa usein vaikuttaa siihen ettei raskaudukaan nopeesti. Mut kukapa sitä jaksaa odotella meiningillä tulee jos on tullakseen... Luultavasti tuun ite olemaan yrityksen aikoihin suunnattoman dramaattinen sekä toivoton joka käänteessä.

Vanhajatoivoton Tervetuloa porukkaan! Sullahan on positiivisuutta enteilevä nimimerkki B) Tuli heti hinku kommentoida sun kirjotuksees, musta on kiva kun tulee joku vähän erilaisessa tilanteessa oleva tännekin. Mulle ei ainakaan tullu mieleenkään alkaa paasata, mun mielestä et ole mitenkään vastuuton kun kerran mies on täysin perillä tilanteesta! Oma vikansa jos vahinko käy, vaikka se sinulle olisikin toivottu vahinko.

Joo kiitos teille, kun otatte minutkin porukkaan. Jokainenhan on tietysti niin vanha, miksi itsensä tuntee ja siinä mielessä en vielä niin kovin vanha ole, mitta tuo mokoma kroppa kun jo lähestyy kuin dieseli ( hitaasti ja varmasti ) sitä 40v.
Ja ainakin rehellinen olen miehelle ollut, koskaan en oo väittänytkään, että olis pillerit tai kierukka. Mutta on kai se uskottava, että sen ikäinen mies jo oikeasti riskit tietää ja kyllähän hän ne tietääkin. Mutta tosiaan, meitä toivottomia voipi olla monesta syystä "toivottomia". Jos minulla olis ylimääräistä rahaa, niin varmaan menisinkin sinkkuäitinä jonnekin klinikalle, nyt pitää vaan toivoa, että sattuu mukava ja ihana vahinko. No se onkin sitten jo toinen juttu, miten sen vahingon "kylillä" selittäisin, kun väki ei todellakaan tiedä että mulla olis mitään säpinää... :saint:
Tsemppiä niille jotka oikeasti yrittää ja pitkää pinnaa meille ihmettä odottaville.

Yhteistyössä