Tolu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

veeras

Uusi jäsen
06.10.2005
8
0
1
Mitenkäs, ootteko käyttäneet siivoamiseen huoletonna tolua? Yksi sukulainen sanoi juuri että sisältää syöpävaarallista tolueenia, ja niin kai se tekeekin mutta ei noissa purkeissa siitä mitään varoitella että mahtaako tuota nyt niin paljoa olla.. Oon koko raskauden käyttänyt muita aineita (rv37 nyt) ja on kai niissä muitakin vaikka mitä myrkkyjä. Rupesi vain kiinnostamaan :).

En ole käyttänyt tolua raskausaikana. Yleissiivousaineena olen käyttänyt tavallista astianpesuainetta, jota olen käyttänyt ihan huoletonna. Samoin mielestäni mäntysuopaa voi käyttää huoletta siivoukseen. Jos olen käyttänyt jotakin vahvempaa siivousainetta (Vif, WC Ankka tms.) olen käyttänyt siivoushanskoja eli en ole päästänyt ainetta ihon kanssa kosketuksiin.

Kannattaa kuitenkin huolehtia aineen kuin aineen kanssa, että ei ihan hirveästi niissä höyryissä joudu oleskelemaan, ts. tuuletus kannattaa järjestää missä sitten aineiden kanssa työskenteleekin.

Mä olen kanssa käyttänyt ihan normaalisti Tolua. Onhan niitä syöpägeenejä jonkun tutkimuksen mukaan sipseissäkin. Mutta musta on ihan ihmisestä itsestään kiinni, miten toimii. Jos hiukankin epäröi, niin ei varmaan kannata käyttää, koska sitten joutuu painimaan itsesyytösten kanssa