N
Nostokurki
Vieras
Siis mitä minun pienet silmäni löysivätkään Facebookista?! Finlayson boikottisivun! Koska näiltä on tulossa/tullut Tom of Finland (homoeroottinen) kuosi! Antakaa mun taas kaikki kestää suomijuntteja! Kyllähän sitä nyt pitää ehdottomasti koko Finlaysonia boikotoida eikä suinkaan vaan tätä yhtä kuosia, jos se nyt niin helvetisti loukkaa. Kyllä. Sitä on pakko ostaa, kun se on kerran tullut ja mummot kuolee ja lasten elämä on pilalla ja isin silmät vuotaa verta, kun sen näkevät.
Jättäkää ostamatta hyvät ihmiset! Kiertäkää kaukaa ja sitokaa lastenne silmät, etteivät nämä vaan erehdy luulemaan, että miehet voivat rakastaa miehiä! Opettakaa lapsillenne, että se on väärin ja ostakaa muoviaseet ja neuvokaa kuinka käyttää niitä homoihin! Mä EN KESTÄ!
Jättäkää ostamatta hyvät ihmiset! Kiertäkää kaukaa ja sitokaa lastenne silmät, etteivät nämä vaan erehdy luulemaan, että miehet voivat rakastaa miehiä! Opettakaa lapsillenne, että se on väärin ja ostakaa muoviaseet ja neuvokaa kuinka käyttää niitä homoihin! Mä EN KESTÄ!