Ton miehen sais ampua taas kuuhun !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äZyttää !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äZyttää !

Vieras
Valivali.. Mutta siis että osaa ärsyttää tua mies taas vaihteeks. Esim. Viime yönä lapsi huusi yli tunnin putkeen ja sanoin että ois kiva jos mieski vähä osallistuis koska mulle tulee pian paniikki ku en tiedä mikä toisella.. Nii mies vaan huus, että p*skat sulle mitään tule jne. Sit kun hän on alottanut uudestaan opiskelut ja käy silloin tällöin vaan töissä niin koitin sit äskein kysellä meneekö hän tänään töihin vai ei, niin siitäki suuttui mulle että ku oon nii tyhmä ku tollasta kyselen! :o Ja sit eilen oli kuulenma sattumalta törmännyt yhteen työkaveri NAISEEN jonka kanssa muutenkin viestittelee "salaa".. Ja haukkui mun ystävät pystyyn kun olivat nähneet heidät ja kertoivat asiasta mulle. Myönsi kyllä että oli ollut kyseisen naisenkaa kahvilla, mutta kun kysyin että jos ystävät eivät ois nähneet heitä nii ei varmasti ois kertonut ja myönsi ettei olisi.

Sulle on niin hyvä tiuskia kun mielenkiinnonkohde on ihan muualla kuin kotona.Kai siitä nyt mies ärtyykin kun kotona on velvollisuudet ja pakot ja mieli palaa muualle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
koska haluisin saada varmuuden että onko kyseessä uusi nainen vai työpohjalta kavereita vaan........

Tuo nyt on pitkälti sitten jo sivuseikka,jos mies muutenkin sinua kohtelee kuin lattiariepua.Siis puheista päätellen.