tonnikala-makaronilaatikko ohjetta kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei! Olisiko jollain ohjetta miten tulisi hyvä ja maistuva tonnikala-makaronilaatikko? Voiko tehdä samalla tavalla kuin jauhelihastakin tilalla vaan tonnikala?

Minä teen aina sillälailla, että keitetyt makaronit vuokaan tomaattitonnikalan ja ruokakerman kanssa.
Sekaan kalaliemikuutio, mausteita oman maun mukaan ja juustoraastetta. N. puoli tuntia parissa sadassa asteessa
:P Nam

voi tehdä.Tai käyttää munamaidon tilalla esim bearnaise- tomaatti- tai juustokastiketta :p

mä laitan yleensä makaronia, tonnikalaa, sipulia, juustoa ja tomaattia sekaisin, ja päälle tuota bearnaisekastiketta jonka maustan vielä chiliketsupilla tms

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä teen aina sillälailla, että keitetyt makaronit vuokaan tomaattitonnikalan ja ruokakerman kanssa.
Sekaan kalaliemikuutio, mausteita oman maun mukaan ja juustoraastetta. N. puoli tuntia parissa sadassa asteessa
:P Nam

Niin ja sekaan vielä purkkillinen tomaattimurskaa! Unohtui edellisestä viestistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä luulette tuleeko hyvää jos laitan tavallista öljyssä olevaa tonnikalaa ja tomattimurskaa?

Kyllä varmasti on ihan hyvää :) Ja kokeilemallahan se selviää!
Meidän lasten suosikkiruokaa on tuo tonnikalamakaronilaatikko :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Hei! Olisiko jollain ohjetta miten tulisi hyvä ja maistuva tonnikala-makaronilaatikko? Voiko tehdä samalla tavalla kuin jauhelihastakin tilalla vaan tonnikala?

Ihan laitat lihan tilalle vaan kalan, ei se sen kummempaa gastronomiaa vaadi.

Yhteistyössä