V
vieras
Vieras
Ois halpoja toppahaalareita nyt. Uskaltaiskohan ostaa ensi talveksi? Nyt poika 8kk ja 75cm.. vaatekoko 80. minkä kokoinen haalari ens talveks kannattais ostaa? vai onko ihan mahdotonta tietää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:riippuu niin lapsen ruumiinmallista mikä koko paras. Esim kaverin lapsi ja omani ihan saman kokoisia ja silti mun pojalle oli 92cm hyvän kokoinen (kasvuvaraa toki on) ja kaverin lapselle 86cm.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä vaatekoko tytöllä nyt 68-70cm, mikähän olisi syksyn puvun koko? talven?
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä vaatekoko tytöllä nyt 68-70cm, mikähän olisi syksyn puvun koko? talven?
sulle 80cm ja ap:lle 92cm
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:menee koko talven =) lastenvaatemyyjänä voin sanoa, että ei ne lapset niin kauhean erikokoisia ole, ja yhden vaatekoon erokaan ei kovin huima ole, joten kyllä mä aina suosittelen ottamaan mieluummin yhden koon isomman kuin liian pienen =) siinä on ensi alkuun lahkeet ja hihansuut vähän runtussa, mutta so what? =) aina ne lapset kasvaa, se on fakta! =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä vaatekoko tytöllä nyt 68-70cm, mikähän olisi syksyn puvun koko? talven?
sulle 80cm ja ap:lle 92cm
Oletteko uskaltaneet ostaa ennakkoon? Mua mietityttää, että sitten harmittaa jos onkin väärä koko...voisikohan luottaa, että 80cm olisi hyvä...
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:lastenvaatemyyjänä voin sanoa, että ei ne lapset niin kauhean erikokoisia ole
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:menee koko talven =) lastenvaatemyyjänä voin sanoa, että ei ne lapset niin kauhean erikokoisia ole, ja yhden vaatekoon erokaan ei kovin huima ole, joten kyllä mä aina suosittelen ottamaan mieluummin yhden koon isomman kuin liian pienen =) siinä on ensi alkuun lahkeet ja hihansuut vähän runtussa, mutta so what? =) aina ne lapset kasvaa, se on fakta! =)
kyllä lapset voi olla saman ikäisinä tosi erikokoisia, saman perheen lapsetki. meillä kaksi poikaa joista toinen oli esim. 1v 79,5cm ja 13kg ja toinen 71cm ja 9170g. eli tosi eri kokoisia. vaatteissaki on usein iso kokoero vaikka ois peräkkäiset koot.