toppahaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muori

Vieras
Alet tulee joulu jälkeen ja sinne aion suunnistaa. Suunnitelmissa hankkia ensi talvelle toppahaalari lapselle. Minkä merkkisen haalarin mitoitus pienin? Pojalle varmaan 86 olis alkutalven ok, mutta keväämmälle tervis 92 cm. Ajattelin ostaa kyllä heti sen 92, sillä en aio yhtä talvea varten kahta pukua ostaa.
Mutta usein nuo koot on niin reiluja, että hukkuu tuohon isompaan.. ainakin reimatecit super isoja, niin oon kuullu!

meidän poika nyt 75cm ja ostin Lassien-toppapuvun kokoa 86!ihan hyvin voipii käyttää pojalla,lahkeita joutunut vain hiukan käyttää...Ja se ainakin menee jonku aikaa vielä päälle!makso anttilassa 35e!

meen tyttö on parivuotias ja 87cm pitkä...hänellä on 92cm lassien talvihaalari.alkutalvesta ostin ja mahtuu kyllä koko talven päälle...ei oo yhtään pieni mut ei tarvi hihoista tai lahkeista kääriäkkään.. :xmas:

mä ajattelin ensi talveksi ostaa 92cm nyt poika 1v2kk ja puku 80cm remu ja ihan hyvä on ei liian iso ja menee koko talven,eihän se haittaa jos se alkutalvesta hiukan iso on jos koko talven vaan samapuku kävis

Ei mun mielestä kannata kyllä kahta pukua yhdessä talvessa käyttää. Ei se lapsi muutamassa kk:ssa niin paljoo ehdi kasvaa. Mä oon aina ostanut toppapuvun korkeintaan yhden koon isompana kun on vaatekoko. Niissä on aina vähän varaakin. Nyt meidän poika käyttää 98-104 vaatteita ja reimatecin puku on jotain 100 cm. Ihan hyvä menee villapukukin hyvin alle. Tytskä on 122 ja puku 128.

Ei niitä pukuja vaan tahdo alesta löytää. Ne on sitten ihan keväällä alennettu, jos on jokunen puku sattunut tankoon jäämään.

Yhteistyössä