J
jepjep
Vieras
Kumpi parempi vai onko eroa?ostin huutiksesta pojalleyhdellä lapsella olleen reimatecin haalarin ja vaikuttaa kovin ohkaiselta....Onko reiman haalarit uutenakin "ohuita"?!?!?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neuvokaa:Siis kuinka kylmällä toppahaalarin alle sitten pitää laittaa jotain? Millä lämpötilalla riittää pelkkä toppahaalari??
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:joo kyllä ne tuulen- ja vedenpitävät+hengittävät tapaa ohuita olla, mut ei tarkoita etteikö lämmittäis samalla tapaa ku paksumpi ei tuulen..pitävä. sitähän aikuiselle sanotaan että tollasen teknisen hengittävän kankaan kanssa fleece tai villasekoite (ei puhdas villa) olis paras koska se siirtää kosteutta iholta pois kohti sitä hengittävää kuorta ja näin pitää lämpimämpänä ku villa joka sitoo kosteutta. kai samaa vois soveltaa lasten pukeutumiseen?
mun omalla pojalla on tecci ollut päällä villahaalarin kanssa, mut eiks noi kivatin villahaalarit olekin sekoitepukuja? no, jokatapauksessa lämmin on ollut eikä kuitenkaa kuumissaan. viime talvena ku oli ikää 1,5-2v meillä oli vain fleecehaalari ja hyvin meni koko talven sillä.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja neuvokaa:Siis kuinka kylmällä toppahaalarin alle sitten pitää laittaa jotain? Millä lämpötilalla riittää pelkkä toppahaalari??
tätä minäkin mietin,joillain jo nyt alla jompikumpi puku. mut mä laitan pojalle varmaan -15c
Alkuperäinen kirjoittaja neuvokaa:Siis kuinka kylmällä toppahaalarin alle sitten pitää laittaa jotain? Millä lämpötilalla riittää pelkkä toppahaalari??
Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja neuvokaa:Siis kuinka kylmällä toppahaalarin alle sitten pitää laittaa jotain? Millä lämpötilalla riittää pelkkä toppahaalari??
tätä minäkin mietin,joillain jo nyt alla jompikumpi puku. mut mä laitan pojalle varmaan -15c
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:joo kyllä ne tuulen- ja vedenpitävät+hengittävät tapaa ohuita olla, mut ei tarkoita etteikö lämmittäis samalla tapaa ku paksumpi ei tuulen..pitävä. sitähän aikuiselle sanotaan että tollasen teknisen hengittävän kankaan kanssa fleece tai villasekoite (ei puhdas villa) olis paras koska se siirtää kosteutta iholta pois kohti sitä hengittävää kuorta ja näin pitää lämpimämpänä ku villa joka sitoo kosteutta. kai samaa vois soveltaa lasten pukeutumiseen?
mun omalla pojalla on tecci ollut päällä villahaalarin kanssa, mut eiks noi kivatin villahaalarit olekin sekoitepukuja? no, jokatapauksessa lämmin on ollut eikä kuitenkaa kuumissaan. viime talvena ku oli ikää 1,5-2v meillä oli vain fleecehaalari ja hyvin meni koko talven sillä.
kivat on 100% villaa