Tori.fi, älyttömät hintapyynnöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihi pyöräilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihi pyöräilijä

Vieras
Jotenkin huvittavaa selailla mitä hintoja mitä jostain ruosteisista romuläjistäkin pyydetään, maksaisitko sinä 100e tästä?
Retrojen retro tosi ruosteinen polkupyörä, Muut pyörät, Pyöräily ja tarvikkeet, Nokia, Tori.fi

Eikö tuolla hintaa 350e sais jo ihan uudenkin pyörän? Koskahan näitä pyöriä oli, joskus 20 vuotta sitten?
Crescent naisten retro retkipyörä, Muut pyörät, Pyöräily ja tarvikkeet, Tampere, Tori.fi

Itse ostin juuri alakuvaa vastaavan hyväkuntosen 70e...
Mutta eihän siinä mitään jos kehtaa pyytää, ja jos vielä joku (hullu) maksaa :D

Alkaa mennä vähän yli toi "retro" ja "vintage" ..

Joku kyseli tänään täällä vaiko AV:lla, että minkä arvoinen on vanha almanakka.. tuli ensimmäisenä mieleen että kohta se on jossain huutonetissä 500e koska on VINTAGERETROKERÄILYTAVARA.

Itse kävin juuri erään myyjän kanssa keskustelua pyörän hinnasta. Uutena maksoi 5 vuotta sitten 1700 euroa ja myyjä ilmoitti että ei nyt 5 v vanhana myy alle 1200 euron. Pikkaisen on tänä aikana materiaalitkin kehittyneet ja pyörän joka ennen maksoi 1700 euroa, saa nyt reilulla tonnilla.

Ei tullut kauppoja, pyörä yllättäen edelleenkin myynnissä.

Joo toi aloittajan linkittämä tapaus on aika hauska. Itse myin vastaavan ikäisen valkoisen Tunturin pois viime kesänä 40 eurolla. Täysin toimintakuntoinen pyörä sekin. Vintagea :D

350 euroa :D :D :D

Yhteistyössä