Törkeästä lapsen hyväksikäytöstä yhdyskuntapalvelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010021811150329_uu.shtml

:(
Siis eikö noille saada annettua palöjon isompia tuomioita ja edelliset rikokset lievensivät tuomiota WHAT???

:'(

(tästä varmaan ollukin täällä jo tänään keskustelua, mutta en löytäny ny)

Mäkin luin eilen että jotku lapsen raiskaajatkin (2 uhria ja 2 miestä) oli saanut vaan 3 vuotta linnaa, en tiedä oliko toinen ees saanu, ja joutuneet maksamaan vahingonkorvauksia toiselle 5000e ja toiselle 1000e. Ja olivat vielä valittaneet siitä päätöksestä!! Ei ollut kuitenkaan auttanut. Mutta kun tuokaan ei mun mielestä tunnu MILTÄÄÄN!?

Juuri tuon takia kun oikeus ei toteudu mä varmaan vastaavassa tilanteessa palkkaisin lahden tai rajan takaa vähän "oikeuspalvelua". Eli jos mun lapselle tapahtuis tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Siis eikö noille saada annettua palöjon isompia tuomioita ja edelliset rikokset lievensivät tuomiota WHAT???

Mäkään en oikeen tajua että miten se voi ALENTAA sitä tuomiota. puhumattakaan tosta et on hyväkskäyttänyt monia kymmeniä ja silti saa vielä suorittaa YHDYSKUNTAPALVELUNA?? Ei tosiaan voi käsittää.

Mun mielestä tää nykyinen lakisäädäntö mikä on tehty lasten "turvaamiseks" tollasilta pedofiileiltä, niin oikeesti vielä ajaa nämä lasten vanhemmat käyttämään "oman käden oikeutta".. Mä en oikeesti tiedä mitä mä tulisin tekemään, jos näin kävis mun lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Juuri tuon takia kun oikeus ei toteudu mä varmaan vastaavassa tilanteessa palkkaisin lahden tai rajan takaa vähän "oikeuspalvelua". Eli jos mun lapselle tapahtuis tuollaista.

No juuri tätä! Siis näin varmaan itekin tekisin!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Mäkään en oikeen tajua että miten se voi ALENTAA sitä tuomiota. puhumattakaan tosta et on hyväkskäyttänyt monia kymmeniä ja silti saa vielä suorittaa YHDYSKUNTAPALVELUNA?? Ei tosiaan voi käsittää.

Mun mielestä tää nykyinen lakisäädäntö mikä on tehty lasten "turvaamiseks" tollasilta pedofiileiltä, niin oikeesti vielä ajaa nämä lasten vanhemmat käyttämään "oman käden oikeutta".. Mä en oikeesti tiedä mitä mä tulisin tekemään, jos näin kävis mun lapselle.

Meillä on töis ollu noit yhdyskuntapalveluksensuorittajia (lähinnä rattijuoppoja ollu) aika lusmuilemalla ne pääsee niist hommist, varsinki meillä naisvaltasella alalla, niin ei ne meiän työntekijät ehdi valvoa että se oikeesti tekee siellä jotain hyödyllistä, eikä aina jaksa siitä sanoa, jos lusmuilee. Mä oon kyl aika tiukka ollu noille "rikollisille" ja ilmottanu valvojalle myöhästymisistä yms.
Onneks ei enää niit meille otetakaan, kun niist on enemmän haittaa, kun hyötyä.

Eli se yhdyskuntapalvelu on kyl TOSI lievä rangasitus ja mun mielest lapsenhyväksikäytöst ei pitäis ikinä tuomita mitään lieviä rangaistuksia!!!

Yhteistyössä