törkeät ehdotukset baarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ceela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ceela

Uusi jäsen
17.07.2007
1
0
1
Taitaa olla melko "arka" aihe mutta ajattelin silti purkaa mieltäni...

olin tossa taannoin erään ystävättäreni kanssa ulkona tuulettumassa, niin harvoin kun siihen on tilaisuus. Itse olen hieman alka kolmekymppinen ja päivät vietän 1 1/2 vuotiaan tyttereni kanssa kotosalla, mies usein työmatkoilla pitkiäkin aikoja.

no baarissa tuli tietenkin naukkailtua ja rentouduttua, eräs mieskin hieman flirttaili ja pari juomaakin tarjosi, josta toki olin otettu... eikä missään nimessä ollut tarkoitukseni päästää sitä pidemmälle.
Jossain vaiheessa mies kuiskasi korvaani yöpyvänsä samassa hotellissa jonka yökerhossa olimme ja kysyi montako paukkua hänen tarvitsisi ostaa minulla saadakseen mukaansa sinne... minä tietysti petyin ja poistuin pöydästä... jonkin ajan kuluttua huomasin taas juttelevani kyseiselle "herralle" ja nyt hän tarjosi jo suoraan rahaa seurastani... vaihdoimme ystävättäreni kanssa baaria, mutta jäin miettimään sen ukon käytöstä... ei jokunen vuosi aikaa, jolloin enemmän baareja kolusin... tuollainen käytös olisi tullut kuuloonkaan

mistä tälläinen on saanut alkunsa ?

Noita ukkeleita on kyllä aikas paljon, ainakin aina siellä, missä mie olen asustellut :laugh:

Milloin nostetaan minihameen helmaa ja kysytään, mitä olisi tarjolla, välillä juurikin noin, että paljonkos neiti tarvitsisi juotavaa, jotta pääsisi jatkamaan iltaa vällyjen väliin :o

Juu,kyllä näitä löytyy.Kaikkein hämmästyttävin oli viime talvena eräässä baarissa kun olimme istumassa iltaa mieheni kanssa.Samassa pöydässä istui vanhempi,olemukseltaan niljakas ja ällöttävä ukko joka jutteli mieheni kanssa.Lähdin siitä sitten tilaamaan juomaa parin metrin päähän jolloin tämä em.äijä käpytteli perässä ja kysyi paljonko maksais jos lähtisin hänen kanssaan naiskentelemaan :o Sanoin että olen kyllä ennenkin ihan ilmaiseksi antanut-omalleni :kieh:

No älkääs, me oltiin joskus alkuaikoina miehen kanssa baarissa ihan kahdestaan ja joku känninen äijä tuli kysymään mieheltä, että paljos toi sun huoras maksaa :laugh: Aika mielenkiitoinen oli, kun sattui olemaan vielä neulepaita päällä ja farkut jalassa, et en kyllä yhtään maksulliselta näyttänyt.. eikä kyllä mun mielestä mieskään näytä miltään parittajalta :whistle:

Mua on luultu kaksi kertaa huoraksi.... Yhden kerran kun olin hkissä siellä huorakadulla keskellä yötä yksin postailemassa ja toisen kerran Syvälammella kun yövyttiin :laugh: :laugh: :laugh: Ihan hillitöntä...

Yhteistyössä